اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال بانوان؛

دلوار کشتی بوشهر به صدر جدول رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر ظهر امروز با شکست سه بر یک کوثر سیرجان با شش امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

دلوار کشتی بوشهر به صدر جدول رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ظهر امروز تیم‌های فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر و کوثر سیرجان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در ورزشگاه شهدای چغادک بوشهر به مصاف هم رفتند و تیم دلوار کشتی بوشهر موفق شد حریف سیرجانی خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
دلوارکشتی بوشهر با این پیروزی شش امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 6 در صدر گروه قرار گرفت.
گل‌های دلوار کشتی بوشهر درا ین بازی فرزانه نصر دو گل و ندا عبدالله زاده یک گل به ثمر رساندند.
بانوان فوتبالیست بوشهری در یک بازی خوب و هماهنگ ضمن اینکه از حمایت تماشاگران بوشهری بهره می‌بردند موفق شدند بازی قابل قبولی را هم از خود به نمایش بگذارند.
بوشهری‌ها در نیمه نخست با تک گل  فرزانه نصر از حریف خود پیش افتادند و زمرد سلیمانی دورازه‌بان ملی پوش دلوار کشتی بوشهر نیز یک پنالتی نیز مهار کرد.
در نیمه دوم نیز فرزانه نصر و ندا عبدالله‌زاده هر کدام یک گل برای دلوار کشتی به ثمر رساندند تا در مقابل تک گل کوثر سیرجان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند.
داوری این بازی بر عهده شیوا یاری از کرمانشاه و ناظر بازی نیز خانم بهرامیان بود.
گفتنی است فرزانه نصر بازیکن دلوار کشتی بوشهر با زدن 4 گل در حال حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران قرار دارد.
مدیر اجرایی دلوار کشتی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با عدم برگزاری این بازی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های انجام شده برای برگزاری بازی‌های خانگی نماینده بوشهر در لیگ برتر  فوتبال بانوان در ورزشگاه شهید بهشتی، اما با این درخواست مخالفت شد.
مرتضی رحمانی‌فرد افزود:  در آستانه دومین بازی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی در لیگ برتر، با پیگیری مدیرکل تربیت بدنی استان و موافقت استاندار، موضوع برگزاری دیدارهای خانگی تیم لیگ برتری بانوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی در کمیته‌ای با حضور شماری از مقامات مربوطه به بحث گذاشته شده ولی ظاهرا به دلیل آنچه برخی مصلحت‌ها عنوان شده، محل برگزاری بازی‌های لیگ برتر بانوان بجای بوشهر در ورزشگاه چغادک انتخاب شد.
وی تصریح کرد: امیدوار بودیم با توجه به پوشش بازیکنان، ورزشگاه اصلی شهر بوشهر برای بازی‌های خانگی شان انتخاب شود تا شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشند.
نماینده بوشهر در لیگ برتر فوتبال بانوان که نخستین بازی خود را با نتیجه 5 بر صفر از میزبان ایلامی‌اش برده است، در هفته آینده در شیراز میهمان تیم اوج نصر فارس است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول