اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال گرم مردم و مسئولان در عصر شنبه؛

کشتیگیران ظلم‌ستیز مازندرانی به زادگاهشان میآیند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل گفت: قاسم رضایی و محسن حاجی‌پور که در مسابقات جهانی ترکیه حاضر به رویارویی با کشتیگیر رژیم غاصب اسرائیل نشدند، عصر شنبه با استقبال مردم و مسئولین به آمل می‌آیند.

کشتیگیران ظلم‌ستیز مازندرانی به زادگاهشان میآیند
قدرت الله نهاوندیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: قاسم رضایی و محسن حاجی‌پور که در مسابقات جهانی ترکیه حاضر به کشتی با رژیم غاصب اسرائیل نشدند، ساعت 16 روز شنبه به آمل می‌آیند.
وی با اعلام اینکه مراسم استقبال این کشتی‌گیران در آمل برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با استقبال گرم مردم و مسئولان همراه خواهد بود.
رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل در تاکید عدم انگیزه برای رویارویی مقابل رژیم غاصب اسرائیل توسط ورزشکاران در همه رشته و رده‌های ورزشی تصریح کرد: کشور ما حامی مظلومان است و این رژیم غاصب را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسد و حاضر به رویارویی با آن نیست.
نهاوندیان در تشریح مسابقات حاجی‌پور و رضایی اضافه کرد: محسن حاجی پور ملی‌پوش وزن 55 کیلوگرم کشورمان در رشته فرنگی در حالی قرعه‌اش دور اول با دونیار اسلام‌اف از مولداوی افتاد که 37 نفر در این وزن حاضر بودند و همچنین پیروز این دیدار باید با کشتی‌گیر رژیم اشغالگر قدس که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، به روی تشک می‌رفت که حاجی‌پور در دور اول شکست خورد تا با رژیم اشغالگر روبرو نشود.
وی ادامه داد: قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد ولی در دور دوم با قرعه رژیم اشغالگر قدس برخورد کرد که به دلایل مسائل پزشکی نتوانست به روی تشک برود.
رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل با اعلام اهمیت این دوره از رقابت‌ها یادآور شد: مسابقات جهانی کشور ترکیه، رقابت انتخابی کسب سهمیه المپیک آینده بود که ملی‌پوشان ما می‌توانستند با درخشش خود سهمیه المپیک را کسب کنند.
وی با اشاره به قدرشناسی مردم شهرستان آمل خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار آمل با شنیدن خبر افتخارآفرینی دو کشتی‌گیر آملی در ترکیه با نصب پلاکارد و پارچه‌های متعدد برای استقبال از فرزندان این خطه آماده کامل دارند.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول