اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

اجرای طرح سرشماری مدیریت منابع را تسهیل می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: اجرای دقیق سرشماری در منطقه سبب تسهیل در مدیریت منابع، داشته‌‌ها و ظرفیت می‌شود.

اجرای طرح سرشماری مدیریت منابع را تسهیل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌‌ساداتی پیش از ظهر امروز در نشست با روسای ادارات شهرستان کوثر با بیان اینکه سرشماری لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم گیری کارآمد است بر همکاری تمام مسئولان شهرستان کوثر در اجرای سرشماری نفوس و مسکن در آبان ماه سال جاری تاکید کرد. 
وی ابراز داشت: این سرشماری از 2 تا 22 آبان ماه برگزار و نتایج نهایی این سرشماری اول اردیبشهت‌ ماه سال آینده اعلام می‌شود.
این مسئول آبان ماه را مناسب‌ترین زمان برای سرشماری دانست و گفت: آبان ماه به دلیل ساکن بودن خانوارها و مناسب بودن شرایط آب و هوایی برای سرشماری مناسب‌ترین فرصت محسوب می‌شود.
فرماندار کوثر تهیه شاخص‌های آماری، رفع مشکلات اجرایی، ارتقای فرهنگ آمار کشور، استفاده از شیوه‌های نوین در آمارگیری و... را از مهم‌ترین اهداف سرشماری نفوس و مسکن در کشور عنوان کرد.
رئیس‌سعادتی با اشاره به تمرکز برنامه‌های کشور در آبان ماه امسال بر سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اضافه کرد: رشد و توسعه کشور همواره نیازمند آمار و سرشماری جدیدتر است.
مدیر سرشماری شهرستان کوثر تقسیمات جدید کشوری مانند اضافه شدن استانی جدید به استان‌های کشور، تامین نیازهایی مانند مسکن، آموزش و... را از دلایل لزوم سرشماری نفوس و مسکن با فاصله هر پنج سال عنوان کرد.
این مسئول در پایان با بیان اینکه در این سرشماری 70 سئوال در فرم طراحی شده، اذعان داشت: سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در اولویت کاری کشور قرار دارد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول