اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری 100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد.

برگزاری 100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس از سوی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سال جاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل خوش درخشیدند، افزود: دلاوری‌های رزمندگان زنجان با همکاری نیروی نظامی و رده‌های اطلاعاتی در مناطق مختلف بر کسی پوشیده نیست.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: رزمندگان استان زنجان در 19 عملیات آفندی بزرگ به عنوان خط شکن حضور داشته و در 17 عملیات پدافندی حماسه آفریده و خوش درخشیدند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری با رژه نیروهای مسلح استان، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در  بزرگراه 22 بهمن ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، افزود: بازسازی عملیات عاشورا توسط رزمندگان تیپ انصارالمهدی در سد گاوازنگ از دیگر برنامه‌های این هفته است.
سردار کرمی با اشاره به استقبال مردم استان از بازسازی عملیات بیت‌المقدس در سال گذشته افزود: عملیات عاشورا در دو مرحله اقدامات نظامی و عملیات و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سال جاری در منطقه گاوازنگ زنجان بازسازی می‌شود.
وی گفت: به منظور انتقال حماسه، ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس فرماندهان در نمازهای جمعه، یادواره‌های شهدا، مساجد و مدارس و مراسم‌های مختلف بسیج محلات سخنرانی می‌کنند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: دیدار فرماندهان با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا توسط پایگاه‌ها و نواحی مقاومت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان زنجان است.
وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در طول هفته دفاع مقدس، افتتاح پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های فرهنگی، ویزیت و درمان رایگان بیماران در طول هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
سردار کرمی از اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: دیدار با رزمندگان تیپ انصارالمهدی در شمال غرب کشور، ارائه خدمات مختلف به مردم شمالغرب کشوراز برنامه‌های سپاه استان در هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.
وی برپایی بیمارستان صحرایی تیپ انصارالهمدی (عج) در منطقه ماکو و چالداران را از اقدامات سپاه استان برشمرد و یادآور شد: از طریق این بیمارستان به 32 هزار نفر از مردم منطقه خدمات مختلف ارائه می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری مراسم دعا و زیارت، افتتاح طرح‌های عمرانی جهاد سازندگی و برگزاری همایش حجاب و عفاف از سوی بسیج خواهران از ‌دیگر برنامه‌های سپاه استان در سال جاری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی سپاه استان در منطقه ماکو بیان داشت: رزمندگان تیپ انصارالمهدی (عج) پس از دوران دفاع مقدس به اندازه این دوران در صحنه‌های درگیری با دشمنان انقلاب حضور داشته و حمایت کامل از نظام را در دستور کار خود دارند.
سردار کرمی با بیان اینکه رزمندگان تیپ انصارالمهدی (عج) شش سال در منطقه غرب کشور و دو سال در شمال غرب کشور حضور داشته‌اند، افزود: تیپ با استعداد کامل از دی ماه سال گذشته در منطقه شمال غرب کشور حضور دارد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تیپ فقط به مسائل امنیتی و اطلاعاتی خلاصه نمی‌شود، تصریح کرد: مبارزه با ضد انقلاب، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم منطقه، انجام فعالیت‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های تیپ در این منطقه است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در هشت فروردین سال جاری با عملیات‌های مختلف، 15 نفر از عناصر شاخص پژاک از بین رفته و مقر ضد انقلاب در این منطقه توسط رزمندگان تسخیر شد.
وی برپایی بیمارستان‌های صحرایی را از ماموریت‌های سپاه در مناطق محروم عنوان کرد و گفت: بیمارستان صحرایی شمال‌غرب کشور با حضور 80 متخصص و فوق متخصص آماده ارائه خدمات به مردم منطقه است.
سردار کرمی اجرای برنامه‌های معنوی از جمله برنامه‌های قرآنی، یادواره‌های شهدا را از برنامه‌های سپاه در منطقه شمال‌غرب کشور اعلام کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول