اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

جنگ تحمیلی تجلی دفاع به‌حق ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، تجلی دفاع به حق ملت مسلمان ایران در برابر زورگویی‏های استکبار جهانی بود.

جنگ تحمیلی تجلی دفاع به‌حق ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا صبح امروز در جلسه بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس که در فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با اتکا به ایمان، توکل و توسل به خداوند و ائمه اطهار (ع) بر دشمن بعثی پیروز شدند.
وی تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پیروزی‏های پی در پی ایران در عرصه‏های اقتصادی و سیاسی با رهبری‏های امام خمینی (ره) بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان به نقش سازنده روحانیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیان با حضور تبلیغی خویش، آرامش روحی به رزمندگان می‏دادند و با تلاوت آیات جهاد و مقاومت، ایستادگی در برابر دشمنان را یادآور می‏شدند.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس اصول، ارزش‏ها  و مبانی انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد.
تقوی‏نیا بیان کرد: ملت ایران اسلامی در میان کشورهای جهان سرافراز و سربلند است و به خود می‏بالد که بر قله‏های رفیع و بلند شکوه و عزت اسلامی، راه استقلال و خودکفایی را طی می‏کند.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران در برابر متجاوزان و استکبار جهانی در بردارنده اوراق زرین حماسه‏ها و شجاعت‏های عالمان بزرگ، بسیجیان، ارتش و سپاه دلاور و ولایتمدار است.
تقوی‏نیا گفت: جهاد و دفاع ملت مسلمان ایران در برابر متجاوزان، تنها یک دفاع نظامی نبود بلکه بستری برای ترویج اسلام، ارزش‏های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‏شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: دفاع مقدس جایگاه عشق، معرفت و معنویت دلاورمردان ایران اسلامی بود که با نثار جان خود در راه اسلام و عزت ایران اسلامی جوانمردانه با دشمن بعثی جنگیدند و بالاخره پیروز شدند.
تقوی‏نیا خاطرنشان کرد: بدون شک دوران دفاع مقدس، فرصتی مبارک برای صدور مبانی و ارزش‏های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول