اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور دانشجویی علوم پزشکی اهواز:

دانشجویان علوم پزشکی اهواز غیرحضوری ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: دانشجویان جدید باید فرم‌های مربوط به امور دانشجویی از جمله تقاضای خوابگاه، تغذیه و غیره را در پورتال دانشگاه و به صورت غیرحضوری تکمیل کنند.

دانشجویان علوم پزشکی اهواز غیرحضوری ثبت‌نام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شهرام افشار ظهر امروز در نشست خبری ستاد استقبال از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: با تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود، کار به صورت تیمی و عملیاتی آغاز شد و در مدیریت امور دانشجویی کار آماده‌سازی خوابگاه‌ها، امور مربوط به تغذیه در اداره تغذیه و امور رفاهی در اداره رفاهی دانشگاه صورت پذیرفت.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه از دانشجویان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: پذیرفته‌شدگان جدید دانشگاه از شنبه، ۲۶ شهریورماه در محل سلف سرویس اقدامات نهایی مربوط به ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند. این افراد باید هم‌زمان با انجام ثبت‌نام، پرینت فرم‌های تکمیل شده خود را در زمینه خوابگاه، تغذیه و خدمات رفاهی را به امور دانشجویی تحویل دهند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: هر سال به طور متوسط یک خوابگاه برای آغاز سال تحصیلی ساخته و آماده بهره‌برداری می‌شد که امسال دو خوابگاه برای دانشجویان مجرد با ظرفیت‌های ۳۸۰ و ۴۰۰ نفره و یک خوابگاه ۵۲ واحدی ویژه متاهلان با ظرفیت ۲۰۰ نفر در دست ساخت و تکمیل بود اما به دلیل بروز مشکلات اندکی، زمان بهره‌برداری از این خوابگاه‌ها امسال نخواهد بود و این خوابگاه‌ها برای سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
افشار افزود: در زمینه خوابگاه و اسکان دانشجویان محدودیت داریم اما سعی کردیم با ظرفیت‌سازی جدید این کمبود را تا حدی جبران کنیم، از آنجا که جدی‌ترین دغدغه دانشجویان غیر بومی مسئله اسکان است، با همکاری بخش خصوصی، ۱۲۰ دانشجوی دختر دوره شبانه که در مجتمع خوابگاهی گلستان ساکن هستند، امسال به خوابگاه خصوصی فاطمیه واقع در شهرک دانشگاه منتقل می‌شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول