اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان خبر داد:

مشارکت 7هزار اصفهانی در سرشماری امسال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی استاندار اصفهان گفت: بیش از 7 هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن امسال مشارکت دارند.

مشارکت 7هزار اصفهانی در سرشماری امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از  اصفهان، علیرضا همدانیان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برای نخستین بار در طول عمر دو دلت نهم و دهم دو مرتبه سرشماری نفوس و مسکن اجرا می‌شود، اظهار داشت: در سرشماری نفوس و مسکن امسال 7هزار و 300 نفر مشارکت دارند که از بین 10هزار نفری که برای انجام این کار ثبت نام کرده‌اند، انتخاب می‌شوند.
وی افزود: آموزش 270 نفر از معاونان فنی و کارشناسان مسئول برای اجرای سرشماری نفوس و مسکن استان از امروز آغاز شده و تا هفتم مهر ماه سال جاری ادامه دارد و مرحله سوم آموزش دست اندرکاران برگزاری سرشماری نفوس و مسکن از 16 تا 28 مهر ماه انجام می شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در مورد 208 مورد از اطلاعات افراد در هفتمین سرشماری نفوس و مسکن اطلاعات جمع‌آوری می‌شود، بیان داشت: مواردی همچون مهاجرت، اشغال، معلولیت‌ها، نرخ رشد جمعیت و میزان بافت فرسوده در این سرشماری مشخص می‌شود که خروجی آن اطلاعات خوبی را در اختبار برنامه ریزان و محققان قرار می‌دهد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در ارتباط با مسئله آب گفت: لازم است نمایندگان استان در بحث آب به جمع‌بندی نهایی برسند و با یک دیگر هم صدا شده تا این موضوع سریع‌تر پیش رود.
 
* تاکنون ریالی بابت پروژه بهشت آباد هزینه نشده است
همدانیان در ارتباط با مباحثی که در مورد تاخیر سفر رئیس جمهور به اصفهان برای کلنگ زنی پرو‍ژه بهشت آباد به دلیل عدم اتفاق نظر نمایندگان چهار استان همجوار اصفهان به دلیل عنوان می‌کنند، تصریح کرد: تاکنون ریالی بابت پروژه بهشت آباد هزینه نشده است و این طرح مصوبه سه سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان را دارد و در نهایت به نفع استان‌های همجوار اصفهان نیز هست.
وی با تاکید بر اینکه مسئله آب زمان و انرژی زیادی را از مدیریت استان را تاکنون صرف کرده است، افزود: از غرب تا شرق استان با معظل کم آبی و خشکسالی درگیر هستند لذا باید برای رفع این مسئله همکاری و تعامل بیشتری صورت گیرد.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول