اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین:

ورزشکار قزوینی قهرمان کیکبوکسینگ جهان شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: ورزشکار قزوینی قهرمان کیک بوکسینگ جهان شد.

ورزشکار قزوینی قهرمان کیکبوکسینگ جهان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: اکبر کریمی پرافتخارترین ورزشکار رزمی ایران در جریان مسابقات جام جهانی کیک بوکیسنگ آلمان موفق به کسب هفتمین مدال جهانی خود در این سبک شد.
وی ادامه داد: کریمی در رقابت‌های جهانی آلمان در مرحله نهایی با پشت سر گذاشتن حریفی از کشور میزبان، در دیدار پایانی به مصاف ورزشکار روسی رفت.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین عنوان کرد: کریمی سرگروهی تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان در رقابت‌های جام جهانی این رشته را برعهده برداشت و این ورزشکار در دیدار پایانی وزن 90+ کیلوگرم این مسابقات با گذشت 30 ثانیه از مسابقه حریف روسی خود را ناک اوت و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: کریمی که از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی به عنوان پرافتخارترین رزمی کار ایران شناخته شده است، پیش از این موفق به کسب عنوان قهرمانی دنیا در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در سال‌های 2000 و 2001 ترکیه، 2003 آذربایجان، 2006 و 2005 ایران و 2007 گرجستان شده بود.
محمودی تصریح کرد: تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان در رقابت های جام جهانی آلمان که در شهر کارلسروهه این کشور به پایان رسید، با کسب هشت نشان طلا، سه نقره و پنج برنز بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.
وی در ادامه به قهرمانی کیارش زین‌العابدینی در مسابقات تنیس روی میز خردسالان استان اشاره و اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خردسالان استان (جام رمضان) که با حضور ورزشکاران این رشته در خانه تنیس روی میز استان با حضور پرشور خردسالان استان برگزار شده بود با قهرمانی کیارش زین‌العابدینی به پایان رسید.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اعلام کرد: این مسابقات به واسطه اجرای تکنیک‌های سخت تنیس روی میز توسط بازیکنان خردسال از شور و هیجان بسیار بالایی برخوردار بود که در نهایت کیارش زین‌العابدینی با درخشش و ارائه بازی‌های قابل قبول و پیروزی در مقابل همه حریفان بدون شکست قهرمان شد.
وی یادآور شد: امیر محمد رفاهی نژاد هم که تا مسابقه فینال بدون باخت بود در بازی نهایی به زین‌العابدینی باخت و با شایستگی نایب قهرمان شد.
محمودی افزود: محمد امین شریفی نیز که از لحاظ سنی در شرایط پائینی قرار داشت به دور از تصور همگان و با ارائه بازی‌های چشمگیر سوم شد و پارسا عباسی به مقام چهارمی مسابقات بسنده کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول