اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سانحه موتورسیکلت؛

قهرمان کیک‌بوکسینگ جهان دچار حادثه شد

خبرگزاری فارس: نیما مجیدی قهرمان گیلانی جهان و دارنده مدال برنز مسابقات کیک‌بوکسینگ در یک سانحه تصادف موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد.

قهرمان کیک‌بوکسینگ جهان دچار حادثه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نیما مجیدی قهرمان جهان و کاپیتان تیم ملی کیک‌بوکسینگ که در آستارا در حال رفتن به سر تمرین بود از روی موتورسیکلت به دلیل نداشتن ترمز عقب موتور به زمین برخورد می‌کند و به خاطر کمبود امکانات پزشکی لازم در آستارا به بیمارستان پورسینای رشت منتقل می‌شود.
پزشک معالج وی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نیما مجیدی از ناحیه صورت و کتف و دست راست خود دچار آسیب‌دیدگی شده و پس از انجام مراحل سی‌تی اسکن و عکس‌برداری از سر و صورت جای هیچ نگرانی نیست و او به‌زودی بهبودی خود را به دست می‌آورد.
در بیمارستان پورسینای رشت پزشکان تمام امکانات پزشکی را فراهم کردند تا این قهرمان خوش اخلاق گیلانی سلامتی خود را به دست آورد.
کاپیتان تیم ملی کیک‌بوکسینگ روی تخت بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: از اینکه وضعیتم رو به بهبود است خرسندم و از تمام دوستانم در آستارا و رشت و کسانی که نسبت به من ابراز لطف کردند تشکر می‌کنم.
مجیدی افزود: امیدوارم بتوانم بعد از بهبود سلامتی یک بار دیگر افتخاراتی را برای میهن عزیزم کسب کنم تا از شرمندگی آنها بیرون آیم.
این قهرمان گیلانی عصر روز گذشته در آستارا دچار حادثه شده بود که اکنون در بیمارستان پورسینای رشت بستری است و تحت مداوا قرار دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول