اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان خبر داد:

اجرای 600 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دشتستان از اجرای 600 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتستان خبر داد.

اجرای 600 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یدالله مرادی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دشتستان اظهار داشت: اولویت و سمت و سوی برنامه‌های اجرایی ما در هفته دفاع مقدس فرهنگی است که در این هفته 600 برنامه در حوزه‌های مختلف اجرا خواهد شد.
وی، اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگانی دانست که با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: هر چه از دوران دفاع مقدس فاصله می‌گبریم نسل‌هایی می‌آیند که از آن دوران شناختی ندارند پس باید با اجرای این برنامه‌ها، آنها را با رخدادهای انقلاب آشنا کنیم تا بتوانند بهتر از انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.
مرادی از برنامه‌های مهم اجرایی در این هفته را برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در همه بخش‌ها و شهرها در قالب عکس، ماکت و تجیهزات نظامی و غرفه‌های فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه، گردهمایی رزمندگان و نشست‌های سیاسی و همچنین تجلیل از سربازان نمونه و .... در سطح  شهرستان بیان کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان نیز گفت: ما در طول سه دهه انقلاب اسلامی همه در دفاع مقدس بوده‌ایم و امروز نیز به طرق دیگری در مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن ایستادگی خواهیم کرد.
بخشعلی دهقایدی روشنگری، بصیرت‌بخشی و آشنایی نسل‌های جوان با دستاوردهای مختلف دفاع مقدس را یکی از ضروریات امروزی خواند.
وی افزود: دفاع مقدس و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان باید سرفصل همه برنامه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان باشد.
دهقایدی یادآور شد: این هفته فرصتی مناسب برای بیان رشادت‌ها و بازگو کردن ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی در پایان بر هماهنگی و همکاری بخشداران، شهرداران و دهیاران در برگزاری هر چه بهتر مراسمات این هفته و برگزاری جشن بزرگ دفاع مقدس در مدارس تاکید کرد.
امام جمعه شهر سعدآباد نیز در این نشست گفت: عشق و شعور و حماسه‌ای که در تاریخ دفاع مقدس ایران درخشش پیدا کرد چشم‌های تمام جهانیان را به خود خیره کرد.
حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی عنوان داشت: بیداری اسلامی در جهان امروز نتیجه آن جرقه و درخشش زیبای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که به فضل خدا با سربلندی مسلمانان به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول