اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد:

پوشش 100 درصدی طرح روستامرکزی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از پوشش 100 درصدی طرح روستامرکزی در دشتستان خبر داد.

پوشش 100 درصدی طرح روستامرکزی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در نشست پروژه مهر دشتستان اظهار داشت: در آستانه ماه بهار تعلیم و تربیت قرار داریم و در واقع آموزش و پرورش تمام جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و همه جا متأثر از آغاز سال تحصیلی جدید است و باید حساسیت و دقت لازم را داشته باشیم.
وی با تشکر از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان به دلیل تعامل با مدارس در سال تحصیلی گذشته، حمایت همه جانبه و پشتیبانی ادارات را در سال جدید تحصیلی خواستار شد.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به فعالیت پروژه مهر در دشتستان خاطرنشان کرد: از خردادماه سال جاری فعالیت پروژه مهر آغاز شد و سازماندهی، انتقال، تعمیر و تجهیز مدارس در این مدت با موفقیت انجام شده است.
اسدی از پوشش 100 درصدی روستامرکزی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: طرح روستامرکزی با کیفیت مطلوبی در تمام روستاهای واجدشرایط انجام گرفته و سعی داریم تا با حمایت مردم جلو تعطیلی بعضی از مدارس را بگیریم.
 وی از شیفت ثابت شدن 59 مدرسه ابتدایی در دشتستان خبر داد و گفت: امیداوریم که فضای شهر را با کمک نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری و بهداشت و درمان آماده حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس کنیم.
 رئیس آموزش و پرورش دشتستان از اجرای طرح یاوران مهر در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: از ادارات شهرستان می‌خواهیم تا امسال نیز همچون گذشته مدارس را تحت پوشش مادی و معنوی خود قرار دهند.
 اسدی اضافه کرد: تأمین امنیت دانش‌آموزان، استفاده از امکانات تربیت بدنی، حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و هلال احمر و تلاش همه مسئولان برای آغاز مناسب سال تحصیلی از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای اول مهر است.
رئیس آموزش و پرورش شبانکاره نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سازماندهی در آن بخش خواستار مساعدت کمیته امداد از دانش‌آموزان تحت پوشش خود شد.
 مرتضی دریاییان افزود: دولت نهم و دهم در ساماندهی مدارس و تجهیز و تقویت مدارس گام‌های مهمی برداشته که امیدوار هستیم شاهد تداوم این روند باشیم.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و باید برای موفقیت این نهاد بیش از گذشته فعالیت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول