اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جراح قلب در بریتانیا:

دانش پزشکی ایران فراتر از حد تصور است

خبرگزاری فارس: یک جراح قلب در بریتانیا گفت: دانش پزشکی ایران فراتر از حد تصور است.

دانش پزشکی ایران فراتر از حد تصور است
 دمینیک ویرمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ایران باید برای تبادل تجربیات با جراحان آمریکا و اروپا تعامل داشته باشد.
جراح و متخصص قلب و عروق از اتریش  عنوان کرد: هرچند که جراحان و متخصصان ایرانی از سطح علمی بالایی برخوردارند اما برگزاری هرچه بیشتر این نشست‌ها می‌تواند به پیشرفت علم پزشکی در ایران کمک کند.
ویرمن با اشاره به ارائه مقاله خود با موضوع رویکرد دایناپلاستی نوین در ترمیم دریچه میترال قلب در این کنگره گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی در مجموع به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که دسته اول مربوط به کودکان بوده و عامل آن ژنتیکی است.
جراح و متخصص قلب از اتریش ادامه داد: دسته دوم بیماری‌های قلبی و عروقی متعلق به بزرگسالان است که از روش نادرست زندگی ناشی می‌شود.وی متذکر شد: عواملی مانند مصرف سیگار، چربی خون و عدم فعالیت بدنی مناسب سبب ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود.

* کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی بهترین مکان برای کسب تجربیات است
پرستار شرکت‌کننده در کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی گفت: این کنگره بهترین فرصت و مکان برای کسب تجربیات و آموزش است.
اعظم غفاریان نیز اظهار داشت: با توجه به امکانات و سطح علمی بالای این کنگره هر دانشجوی پزشکی و پرستاری بهترین و برترین تجربه‌ها و علم‌آموزی را می‌توانند داشته باشند.
وی ادامه داد: حضور متخصصان مطرح دنیا در این کنگره نشان از سطح بالای علمی و اعتبار لازم در زمینه پزشکی در نزد سایر متخصصان و کشورهاست.
غفاریان تصریح کرد: اگر در این کنگره با توجه به حضور پرستاران و دانشجویان بسیار برای آموزش کارگاه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کردند این استفاده و کسب تجربیات چند برابر می‌شد.
وی اظهار داشت: بهترین راه پیشگیری از بیماری‌های قلبی تغییر سبک زندگی و رسم و رسوم است که در غیر اینصورت پیشگیری و جلوگیری از بیماری بسیار دشوار و مشکل است.

* دانش پزشکی ایران فراتر از حد تصور است
یک جراح قلب در بریتانیا در چهارمین کنگره جراحی قلب و عروق رضوی گفت: دانش پزشکی و توانمندی متخصصان ایران فراتر از حد تصور است.
نایجل کراس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: 30 سال سابقه طبابت و جراحی تخصصی قلب و عروق دارم و برای نخستین بار به ایران سفر کردم.
وی خاطرنشان کرد: هر سال در بیش از 10 کنگره بین‌المللی در سراسر جهان شرکت می‌کنم و حضور در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی برای من لذت‌بخش است.
کراس با اشاره به محیط آرام و قابل توجه بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی، سطح برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: تفاوت برگزاری این کنگره با دیگر کنگره‌های بین‌المللی در جهان، نحوه اجرای همایش است.

* شرکت در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق تجربه ارزشمندی است
متخصص کاردیولوژی در آلمان گفت: شرکت در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی برای من تجربه ارزشمندی است.
شوآب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: با توجه به آشنایی من با بیمارستان رضوی طی این سفر، سطح پزشکی تخصصی این مرکز درمانی را به خصوص درزمینه جراحی قلب و عروق خیلی خوب ارزیابی می‌کنم.
وی با اشاره به برقراری روابط همکاری با گروه‌های متخصص پزشکی در تهران و اصفهان طی هفته اخیر خاطرنشان کرد: ما برای ارائه تکنولوژی‌های جدید در علم پزشکی به ویژه جراحی‌های روز قلب تلاش می‌کنیم.
استاد دانشگاه فرایبورگ آلمان اضافه کرد: طی بازدید من از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی متوجه به کارگیری تکنولوژی‌های جدید و تجهیزات روز دنیا در این مرکز شدم و مایل به همکاری مستمر با این مرکز هستم.

* انواع جراحی‌های قلب و عروق در ایران در سطح بسیار خوبی انجام می‌شود
جراح قلب از لیتوانی در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی عنوان کرد: انواع جراحی‌های قلب و عروق در ایران در سطح بسیار خوبی انجام می‌شود.
پروفسور اوزد اویینس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهارداشت: شرکت افراد متخصص و صاحب‌نظر دنیا در زمینه جراحی قلب و عروق در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی این همایش را به عنوان یک کنگره جامع و سازمان‌یافته به جهان معرفی می‌کند.
وی با بیان اینکه توان علمی جراحان ایران بسیار زیاد است اضافه کرد: طرح موضوعات علمی و به‌روز توسط محققان در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی از جمله موارد مورد توجه و ویژه من در این همایش بود.
پروفسور اوزداویینس با اشاره به آغاز فعالیت خود در جراحی «بای پس کرونر» (جراحی عمل قلب به روش باز) از سال 1971 متذکر شد: از نظر من که تاکنون بیش از 500 عمل جراحی قلب از نوع «بای‌پس کرونر» انجام داده‌ام این جراحی در ایران با رعایت استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود.
انتهایپ یام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول