اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه آتن:

کنگره قلب رضوی مجذوب‌کننده است

خبرگزاری فارس: فوق تخصص جراحی قلب و عروق یونان گفت: کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی برای همه شرکت‌کنندگان جاذبه‌ای بسیار زیاد دارد.

کنگره قلب رضوی مجذوب‌کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد کریستوس روکاس عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی اظهار داشت: در طول سه روز برگزاری این سمینار اطلاعات بسیار خوب و جامعی در اختیار شرکت‌کنندگان و متخصصان رشته قلب و عروق دنیا قرار داده شد.
فوق تخصص جراحی قلب و عروق کشور یونان تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر بیماری‌های قلبی و ریوی در دنیا، افزایش سطح اطلاعات و آگاهی از این بیماری‌ها در درمان بیماران مبتلا حرف اول را می‌زد.
استاد دانشگاه آتن تاکید کرد: این کنگره مطالب خوبی را به ویژه در خصوص دریچه‌های قلبی مثل آئورت و میترال در اختیار متخصصان امر گذاشت.
وی این سمپوزیوم را فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات بین متخصصان و دانشمندان از سراسر نقاط جهان دانست و متذکر شد: با این حال هر کشوری قادر به برگزاری چنین کنگره مهمی در سطح بین‌المللی نیست.
روکاس اعلام کرد: همچنین برگزاری چنین سمینارهایی نیاز به تخصیص اعتبارات بسیار زیادی دارد.
فوق تخصص جراحی قلب و عروق کشور یونان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران قدم‌های بسیار خوبی در زمینه جراحی قلب و عروق برای کمک به بشریت برداشته است.
فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق کشور یونان اذعان داشت: در همین راستا بیمارستان رضوی نیز با یک مدیریت بسیار حرفه‌ای به این کار مبادرت کرده است.

*کیفیت برپایی کنگره قلب و عروق رضوی به صورت فزاینده افزایش یافته است
یک جراح قلب و عروق نیوزلندی گفت: کیفیت برپایی کنگره قلب و عروق رضوی به صورت فزاینده افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ای‌شاما در حاشیه چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کیفیت از نظر تعداد دعوت‌شدگان از کشورهای مختلف بسیار بالا رفته است.
وی با بیان اینکه شرکت در چهارمین کنگره بین‌المللی قلب وعروق بیمارستان رضوی، سومین حضور وی در این سمینار مهم است، افزود: امسال مطالب بسیار خوب و مناسبی از سوی بهترین‌های جراحی قلب و عروق در این کنگره مطرح شد.
این استاد دانشگاه، توان سازماندهی بالای این کنگره را از دیگر مطالب قابل توجه در آن دانست و توضیح داد: کنگره امسال با نظم و انضباط بیشتر و بهتری از سوی برگزارکنندگان اجرایی شد.
وی تاکید کرد: از لحاظ امکانات بیمارستانی و درمانی، بیمارستانی مثل بیمارستان رضوی مشهد ندیده‌ام.
شاما اذعان داشت: خدمات ارائه شده و امکانات پیشرفته در این بیمارستان شگفت‌انگیز است.
وی قدرت تشخیص پزشکان ایرانی در زمینه شناخت و درمان بیماری‌های مختلف را بالا ارزیابی کرد و یادآور شد: این مسئله در خصوص بیماری‌های قلب و عروق نمود بیشتری دارد.
این جراح و متخصص قلب و عروق خاطرنشان کرد: باید گستره کاری این گونه کنگره‌ها وسیع‌تر شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول