اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروفسور مسترس از اسپانیا:

حضور جراحان برجسته جهان بر اعتبار کنگره قلب و عروق ایران افزوده است

خبرگزاری فارس: پروفسور مسترس از اسپانیا گفت: حضور جراحان برجسته جهان بر اعتبار کنگره قلب و عروق ایران افزوده است.

حضور جراحان برجسته جهان بر اعتبار کنگره قلب و عروق ایران افزوده است
پروفسور کارلوس مسترس از اسپانیا با اشاره به حضور جراحان برجسته بین‌المللی در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: حضور جراحانی با اعتبار جهانی در مشهد موجب اعتبار این کنگره جهانی شده است و جالب است که امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد حضور میهمانان بیشتری از کشورهای مختلف دنیا هستم.
وی که برای هشتمین بار به ایران سفر می‌کند، افزود: امسال سومین دوره‌ای است که برای شرکت در کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی به مشهد سفر کرده‌ام و می‌بینم که سطح علمی همایش به دلیل حضور جراحان برجسته نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است.
پروفسور مسترس با اشاره به این که پزشکان ایرانی در سراسر دنیا نام‌آور و مشهور هستند تصریح کرد: من پزشکان ایرانی را در کشورهای مختلف اروپایی مشاهده کرده‌ام که همگی به نام و مشهوراند که نشان‌دهنده استعداد ایرانی‌ها در زمینه پزشکی است.
وی چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق در بیمارستان رضوی را محفلی برای تبادل‌نظر و تجربیات جراحان قلب دنیا دانست و اظهار داشت: اگر این کنگره مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد به زودی به یکی از معتبرترین کنگره‌های پزشکی در سطح دنیا تبدیل می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول