اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن قلب ترکیه:

اساتید پزشکی ایران از فرصت برگزاری کنگره قلب و عروق بهره گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن قلب ترکیه گفت: ایران صاحب جراحان بین‌المللی بسیاری است که هر کشوری آرزوی داشتن یکی از این نوابغ جراحی قلب دنیا را دارد.

اساتید پزشکی ایران از فرصت برگزاری کنگره قلب و عروق بهره گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، پروفسور اتو رئیس انجمن قلب ترکیه و عضو انجمن جراحی قلب اروپا با اشاره به این که سطح میهمانان دعوت شده و سخنرانان شرکت‌کننده در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی بسیار بالاست عصر امروز در جمع خبر نگاران اظهار داشت: با حضور چنین افرادی انتظار بود دانشجویان و اساتید پزشکی ایران به طور گسترده در این کنگره حضور یابند که عدم تحقق این امر برای من تعجب‌آور بود و باید این خلا در سال‌های آینده برطرف شود.
وی با بیان این که با پزشکان و جراحان قلب ایران ارتباط نزدیکی دارد، افزود: من به منظور تبادل اطلاعات و تجربیات در این همایش حضور یافتم و خوشحالم که همکارانی را در این کنگره دیدم که سرآمد جراحان قلب دنیا هستند که در میان آنها چند نفر از بیمارستان رضوی حضور دارند.
پروفسور «اتو» اظهار داشت: حضور در کنگره بین‌المللی قلب و عروق در ایران یک فرصت ایده‌آل برای جراحان قلب دنیاست تا در این کنگره به تبادل دانش و تجربیات خود بپردازند، به ویژه اینکه ایران جراحان بسیاری در سطحی بین‌المللی دارد که هر کشوری آرزوی داشتن یکی از این نوابغ جراحی قلب دنیا را دارد.
رئیس انجمن قلب ترکیه یاداور شد: پس ازحضور در این کنگره تصمیم گرفتم سال آینده همراه یک تیم کامل جراحی در این همایش حضور یابیم تا بتوانیم یک عمل زنده را برای ارایه به کنفرانس انجام دهیم.
یادآوری می‌شود پروفسور «ازتیکین اتو» فارغ‌التحصیل دانشگاه دوکوزایلوی ترکیه در زمینه جراحی و ساکن شهر تاریخی استانبول است که در چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی شرکت کرده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول