اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان خبر داد:

داماش دورود در آستانه حذف از لیگ دسته یک

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: تیم فوتبال داماش دورود در آستانه حذف از لیگ دسته یک قرار دارد.

داماش دورود در آستانه حذف از لیگ دسته یک
محمود داودی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: نتیجه مسابقه داماش دورود و نساجی مازندران 3 بر صفر به نفع تیم‌های مقابل اعلام شد.
وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به مدیران کل استان‌های مازندران و لرستان از لغو دیدار تیم‌های مربوطه استان و باخت فنی خبر داد.
مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان تصریح کرد: در نامه علی کفاشیان به مدیرکل ورزش استان مازندران و لرستان آمده است، با توجه به مکاتبات قبلی و تاکید‌ها چند با‌ره و مهلت‌های متعدد، نظر به اینکه تا ساعت 19:00 روز چهارشنبه 23 شهریور جاری مسئولان تیم‌های صنعت ساری و گهر زاگرس لرستان بدون توجه به برنامه‌های اعلام شده برای تحویل قراردادها و تائید کارت بازیکنان و عوامل تیم‌های مربوطه به سازمان لیگ آزادگان مراجعه نکرده‌اند و با توجه به تذکرات درج شده در برنامه اعلام شده مسابقات به شماره 261,8633,11 مورخ 12 شهریور جاری، بدین وسیله اعلام می‌شود، مسابقات این دو تیم لغو و نتیجه مسابقات این دو تیم، 3 بر صفر به نفع تیم‌های مقابل، اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول