اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صبای قم:

دنبال حاشیه‌سازی و فوتبال ناپاک نیستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به دنبال حاشیه‌سازی و فوتبال ناپاک نیستیم و مطمئن باشید اتفاقات گذشته در این دیدار تکرار نمی‌شود.

دنبال حاشیه‌سازی و فوتبال ناپاک نیستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالله ویسی پیش از ظهر امروز پیش از دیدار دو تیم مس سرچشمه و صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم مس سرچشمه در دیدار گذشته خود دونده، خوب و با نشاط کار کرد و ما آمده‌ایم که این نشاط را از تیم مس سرچشمه بگیریم.
ویسی خاطرنشان کرد: دیدار سختی را مقابل تیم مس سرچشمه پیش رو داریم، زیرا این تیم قصد ادامه روند خوب و تحولات مثبت خود را دارد.
وی بیان کرد: تیم صبای قم نیز روند رو به رشد خود را در دیدار مقابل مس سرچشمه ادامه می‌دهد و امیدواریم که امروز بتوانیم به صدرنشینی جدول رده‌بندی لیگ برتر برسیم.
ویسی عنوان کرد: بازیکنان تیم صبای قم قصد دارند با ارائه یک دیدار خوب، جوانمردانه و لذت‌بخش سه امتیاز این دیدار را به دست آورند.
سرمربی تیم صبای قم بیان داشت: در این دیدار رضا عنایتی، میلاد نوری و مهدی بدلو را به دلیل محرومیت و مصدومت در اختیار نداریم.
ویسی تصریح کرد: بازیکنان جایگزین خوبی مانند مرتضی کاشی برای غایبان تیم داریم و از این نظر مشکلی نداریم.
وی با اشاره به اینکه معمولا دیدارهای گذشته صبای قم در کرمان با حاشیه‌هایی همراه بوده است، افزود: به دنبال حاشیه‌سازی و فوتبال ناپاک نیستیم و مطمئن باشید، اتفاقات گذشته در این دیدار تکرار نمی‌شود.
ویسی افزود: برنامه دو ساله‌ای را با هدف قرار گرفتن در بالای جدول رده‌بندی در نظر داریم و امیدواریم بتوانیم تیم را در جایگاه بالا در لیگ برتر حفظ کنیم.
سرمربی تیم صبای قم با اشاره به دیدارهای برگزار شده در لیگ یازدهم از نظر کیفی و کمی اذعان کرد: نزدیک بودن رقابت‌ها به جذابیت دیدارها می‌انجامد و همچنین نظرات مربیان را در کسب جایگاه تیم‌ها نشان می‌دهد.
وی محروم بودن علی سامره مهاجم تیم مس سرچشمه را یک خبر بد برای تیم صبای قم عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود سامره خط دفاعی ما از انگیزه بالاتری در این دیدار برخوردار بود و از سوی دیگر ممکن است، بازیکن جوان جایگزین وی برای ما خطرناک‌تر عمل کند.
در ادامه این نشست بازیکن تیم صبای قم ضمن خوب ارزیابی کردن شرایط این تیم برای دیدار مقابل مس سرچشمه گفت: تیم مس سرچشمه تیم خوبی است و دیدار سختی را با این تیم در پیش داریم.
مرتضی کاشی اظهار داشت: خط حمله‌ تیم مس سرچشمه بازیکنان خوبی دارد، اما این بازیکنان هنوز از آمادگی کامل برخوردار نیستند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول