اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هیئت فوتبال قم؛

داوران فوتبال قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از برگزاری آیین تجلیل از داوران فوتبال قم به مناسبت روز ملی داور خبر داد.

داوران فوتبال قم تجلیل شدند
حسین نجاتی که از داوران بین‌المللی فوتبال قم و کشورمان در سال‌های گذشته محسوب می‌شود، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: آیین تجلیل از برترین‌ها و پیشکسوتان عرصه داوری استان قم با شکوه خاصی برگزار شد.
وی ادامه داد: مراسم تقدیر از داوران فوتبال استان قم در حالی در میان استقبال داوران و پیشکسوتان داوری برگزار شد که مسئولان ورزش استان نیز در این مراسم شرکت کردند که این حضور با رضایت داوران و مسئولان هیئت همراه بود.
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز داور و در میان استقبال باشکوه جامعه داوری فوتبال کشور در تالار همایش‌های هتل المپیک قم برگزار شد، هیئت فوتبال قم از 70 داور فوتبال قم تقدیر کرد.
در این مراسم که پیشکسوتان داوری فوتبال استان قم در سال‌های گذشته نیز حضور داشتند، از 13 نفر از داوران و کمک داوران بازنشسته و پیشکسوت این رشته ورزشی پر طرفدار و پر مخاطب نیز قدردانی و و تجلیل به عمل آمد.
گردهمایی داوران استان قم سه ساعت به طول انجامید و روز به یاد ماندنی را برای داوران فعال و پیشکسوت استان قم رقم زد، نقطه روشن این مراسم جمع شدن داوران قدیم و جدید فوتبال قم در این گردهمایی بود که این اقدام پسندیده به همت کمیته داوران هیئت فوتبال قم صورت گرفت.
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم با ابراز رضایت برگزاری این مراسم و حضور مسئولان هیئت فوتبال و پیشکسوتان داوری فوتبال قم در این مراسم تصریح کرد: حضور مسئولان هیئت فوتبال در این مراسم باشکوه بیانگر توجه آنها به داوری فوتبال است.
حسین نجاتی هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت روز جهانی داور عنوان کرد و بیان داشت: این مراسم برگزار شد تا جامعه داوری بداند که این کمیته حمایت و توجه خاصی به داور فوتبال دارد و داوران هرگز در قضاوت‌های دشوار خود تنها نخواهند ماند.
وی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسمی برای داوران فوتبال قم امیدوار کننده بود ضمن اینکه با حمایت‌های هیئت فوتبال قم توانستیم در حد توان و بضاعت خود از داوران قمی قضاوت کننده در مسابقات بین المللی، ملی و پیشکسوت استان قم تقدیر کنیم.
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: امیدواریم با برگزاری اینگونه مراسم بتوانیم ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه داوری به نحوی قدردان و سپاسگزار تلاش و خدمات ارزنده داوران فوتبال استان و کشور باشیم.
وی یاد آور شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا با نامگذاری اول سپتامبر هر سال به عنوان روز داور از فدراسیون‌های ملی خواسته است در مراسمی از داوران فوتبال تقدیر کنند که به همین مناسبت از داوران فوتبال قم تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول