اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان خبر داد:

انهدام باندی که از طریق توپ فوتبال مواد مخدر قاچاق میکرد

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که از طریق توپ فوتبال اقدام به قاچاق مواد مخدر به استان می‌کردند، خبر داد.

انهدام باندی که از طریق توپ فوتبال مواد مخدر قاچاق میکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادقیان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پی اجرای طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در نقاط آلوده و آسیب‌پذیر سه نفر از توزیع‌کنندگان که به شکل گسترده‌ای در این زمینه فعالیت می‌کردند را در یکی از محله‌های شهر اصفهان شناسایی کردند.
وی افزود: بلافاصله پس از کسب اطمینان از حضور این سوداگران مرگ مأموران با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه آنان اعزام و هر سه متهم را در حال فروش مواد مخدر به یکی از رابطان خود دستگیر کردند.
 سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: نکته حائز اهمیت در این پرونده این است که در بررسی‌های صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد، این سه نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و از اهالی شهرهای جنوبی و شرقی کشور بوده که به صورت مجردی منزلی را در این محله اجاره و در پوشش فروش وسایل ورزشی خارجی، مواد مخدر را به صورت ماهرانه‌ای در داخل توپ‌های فوتبال جاسازی و به اصفهان منتقل می‌کردند.
وی تصریح کرد: این افراد شیاد و سودجو، مواد مخدر از نوع تریاک را به بسته‌های 200 گرمی تقسیم کرده و در توپ‌های ورزشی جاسازی و پس از دوختن ماهرانه این توپ‌ها آنها را به رابطان خود به منظور توزیع در بین معتادان تحویل می‌دادند.
صادقیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است، افزود: با دستگیری اعضای این باند پرونده یکی دیگر از باندهای توزیع‌کننده مواد مخدر و رساندن آنها به دست مصرف‌کنندگان بسته شد و هر سه متهم به همراه رابط توزیع پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
وی ادامه داد: این روش انتقال مواد مخدر نشان می‌دهد که سوداگران مرگ برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ اقدامی فروگزار نیستند، اما باید بدانند که پلیس هم در مبارزه با آنان جدی بوده و دست آنان را برای ناامن کردن جامعه کوتاه می‌کند، ضمن اینکه لزوم آگاهی و هوشیاری جوانان و خانواده‌ها را می‌طلبد تا در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار نشوند.
سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان گفت: به مالکان منازل استیجاری نیز توصیه می‌شود که هنگام اجاره منازل خود هویت اشخاص را مورد بررسی قرار داده و از اصیل بودن آنان اطمینان حاصل کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: از مشاوران املاک نیز در خواست داریم که در اجاره دادن اماکن، مالکان را یاری کرده و در صورت مشکوک شدن به افراد از طریق شماره تلفن 110 پلیس را مطلع کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول