اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد:

خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اعلام کرد: پیکر معطر شهید گمنام در هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تشییع و به خاک سپرده می‏شود.

خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد رودهن
غلامحسین حیدری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در رودهن اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن پس از سه سال تلاش بی‏قفه و خستگی‏ناپذیر با مساعدت مسئولان بنیاد شهید استان تهران و شهرستان دماوند سرانجام توانست این افتخار را بیابد که همچون نگینی عطرآگین شهیدی گمنام را در برگیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بیان داشت: مراسم تشییع و تدفین روح بلند و بزرگ شهید که بلندای آسمان و گستره پهن دشت زمین برایش تنگ و کوتاه بود و به سوی دیار آینه‏ها پر کشید و در آغوش خورشید آرمید، در هفته دفاع مقدس در این دانشگاه برگزار می‏شود.
حیدری با بیان اینکه ما اکنون میزبان پیکر پاک و وارث تابناک این شهید هستیم، اضافه کرد: پیکر شهید گمنام در هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی به مناسبت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تشییع و تدفین خواهد شد.
وی گفت: از تمام اساتید، کارکنان و دانشجویان و خانواده‏های معظم شهدا و نیز مردم شهیدپرور دعوت می‏شود که در این مراسم معنوی که خاک‏سپاری شهیدی از تبار سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است، شرکت کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول