اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

یادواره شهدا بدون مبنای انتخاباتی باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار برگزاری مراسم یادواره شهدا بدون هیچ‌گونه مبنای سیاسی و انتخاباتی شد.

یادواره شهدا بدون مبنای انتخاباتی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، هادی ابراهیمی شامگاه پنجشنبه در دهمین جلسه ستاد برگزاری یادواره سرداران و 222 شهید شهرستان میاندرود با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم یادواره شهدا گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدا باید بدون هیچ‌گونه مبنای سیاسی و انتخاباتی در سمت و سوی اهداف شهدا و جهت‌گیری در این راستا باشد.
وی هدف برگزاری این یادواره‌ها را ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و تبیین یاد و هدف آنان دانست و خاطرنشان کرد: تاثیرات و برکات معنوی و فرهنگی خون شهدا با برگزاری یادواره‌ها در جامعه باقی خواهد ماند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه حضور جوانان باید در یادواره‌ها پررنگ باشد، بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می‌تواند انگیزه شهادت‌طلبی، ایثار و از خود گذشتگی را در جوانان ایجاد کند.
ابراهیمی با اشاره به بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد برگزاری یادواره تأکید کرد: محتوی و ساختار برنامه‌های ستاد باید اساسی و تأثیرگذار باشد تا بتواند بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.
در ادامه فرماندار میاندرود نیز با تبیین جایگاه شهدا و اهمیت شناخت آن خاطرنشان کرد: می‌توانیم با برگزاری همایش دست بوسی باغبانان بهشت و پدران شهید را کرده باشیم و با یادواره شهدا و دیدار با خانواده آنها رشادت و ایثارگری شهیدان را الگوی خویش قرار دهیم و یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.
علی رجبی ارزش نهادن به مقام، جایگاه و هدف شهدا را از وظایف همه به ویژه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش فارس، دوازدهمین یادواره سرداران و 222 شهید شهرستان میاندرود 31 شهریور همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول