اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان تاکید کرد:

قوه قضائیه ننگ اختلاس 3 هزار میلیاردی را پاک کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان تاکید کرد: ننگ اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور اسلامی تنها به دست قوه قضائیه پاک می‏شود.

قوه قضائیه ننگ اختلاس 3 هزار میلیاردی را پاک کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام این شهر و با حضور پرشور مردم برگزار شد، با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر پیگیری اختلاس 3 هزار میلیاردی در کشور اظهار داشت: اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات در حکومت اسلامی بسیار زشت و زننده است.
وی تصریح کرد: این اختلاس ننگین در تاریخ اقتصاد کشور سابقه ندارد و حتما باید پیگیری شود و نتایج آن را به اطلاع مردم برسانیم.
امام جمعه سمنان ادامه داد: در روزهای اخیر، دستور آیت‏الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی سریع به این پرونده و برخورد با متخلفان صادر شده است و با توجه به اینکه این رسیدگی‏ها خواسته مردم است، بسیار جای تقدیر دارد.
شاهچراغی بیان داشت: اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات یک لکه سیاه و ننگ در اقتصاد کشور است و این ننگ تنها به دست قوه قضائیه پاک می‏شود.
وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: مگر می‏شود اینگونه به حکومت اسلامی جفا شود، چطور دزدیدند که متوجه نشدید.
امام جمعه سمنان با تاکید بر دستگیری عاملان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات افزود: باید جلوی این سوراخ موش‏ها گرفته شود و دیگر شاهد این وقایع نباشیم.
شاهچراغی همچنین از اعدام هفت تن از قاچاقچیان مواد مخدر طی هفته گذشته در استان سمنان با تایید حکم اعدام آنها خبر داد.
وی بیان داشت: اعتیاد بلای دامنگیر و خانمان‎سوزی است و امروز خانواده‏ها و جامعه ایرانی با این توطئه دشمن دست و پنجه نرم می‏کند.
امام جمعه سمنان گفت: باید از دستگاه قضایی استان سمنان به خاطر پیگیری موضوع مواد مخدر و قاطعیت در برخورد با قاچاقچیان مواد افیونی قدردانی شود.
شاهچراغی اضافه کرد: جوانان ایرانی باید بدانند که ترویج استفاده از مواد مخدر دسیسه دشمن برای خنثی‎سازی فعالیت‏های موثر آنها در جامعه است و هرگز نباید به دنبال استفاده از این مواد بود.
وی همچنین به فرارسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز می‏شود و باید بیان داشت که در حقیقت این هفته، هفته عزت، شرف و کرامت ملت ایران است.
امام جمعه سمنان اظهار داشت: در برهه کنونی دیگر جنگ سختی وجود ندارد و در دوران جنگ نرم قرار داریم که باید در آن هم پیروز شویم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول