اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل مطرح کرد:

برخورد با منتسبان دولتی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل گفت: با منتسبان دولتی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات برخورد قاطع شود.

برخورد با منتسبان دولتی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: برخی افراد که با دولت در ارتباط بوده و مورد اعتماد برخی مسئولان دولتی بودند در پشت پرده این اختلاس بزرگ قرار دارند.
وی افزود: بیش از 60 سال از فعالیت بانک صادرات در کشور می‌گذرد، اما در طی این 60 سال بانک صادرات سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی نداشته است پس چگونه این اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی روی داده است.
امام جمعه بابل بیان داشت: این اختلاس بزرگ نشان از گستردگی و حجم بالای غارت بیت المال در کشور است.
روحانی در ادامه به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته خطیر و بسیار ارزشمندی است که باید قدر و منزلت آن را دانست و در حفظ دستاوردهای بزرگ آن تلاش کرد.
وی گفت: آن روحیه و نگاه جهادی که در بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود داشته امروز همان نگاه در حفظ مقدسات و ارزش‌های اسلامی در بین جوانان این مرزو بوم وجود دارد.
امام جمعه بابل در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی  در مصر اشاره و اضافه کرد: امروز تسخیر این لانه جاسوسی در مصر بیانگر صدور انقلاب اسلامی به کل کشورهای جهان است.
روحانی با مقایسه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان ایران و تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط جوانان مصری از آن به عنوان انقلاب دوم مصر یاد کرد و متذکر شد: تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی بیانگر روحیه استکبارستیزی و خشم برافروخته مردم مصر علیه جانیان رژیم صهیونیستی است.
وی در پایان به برگزاری کنفرانس بیداری در سطح منطقه خاورمیانه اشاره و اذعان داشت: کنفرانس بیداری اسلامی با رویکرد کاملاً اسلامی در سطح منطقه برگزار شده و سبب بیداری نسل جدیدی از جوانان منطقه در مقابله با ظلم و کفر می‌شود.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول