اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

موسی قربانی در گفت‌وگو با فارس:

رسانه‌های افشاگر اختلاس اخیر به خاطر خدا فحش‌ها را تحمل میکنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره برخی اتهام‌افکنیها علیه رسانه‌هایی همچون فارس و کیهان و مشرق گفت:‌ این رسانه‌های افشاگر اختلاس اخیر به خاطر خدا فحش‌ها را تحمل میکنند و دعای مردم پشت سر آنان خواهد بود.

رسانه‌های افشاگر اختلاس اخیر به خاطر خدا فحش‌ها را تحمل میکنند
موسی قربانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من شخصاً نمی‌خواهم وارد بحث نقش رسانه‌ها در ماجرای اختلاس شوم چرا که این مسئله را موجب ایجاد تنش جدید و زمین ماندن سخن رهبر معظم انقلاب درباره خط آرامش می‌دانم.

وی درباره برخی اتهام‌افکنی‌های نهاد ریاست‌جمهوری علیه رسانه‌های افشاکننده اختلاس 30 هزار میلیاردی، گفت: رسانه‌ها برای خدا این فحش‌ها را تحمل کنند چرا که با صدور حکم دادگاه درباره پرونده اختلاس مردم برای آنها دعا خواهند کرد.

قربانی با اشاره به اینکه به وجود آمدن فساد اقتصادی حاصل بی‌توجهی‌ها به فرمان هشت ماده‌ای حضرت امام (ره) و فرمان هشت ماده‌ای رهبری است، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها درباره جلوگیری از مفاسد اقتصادی هشدار دادند اما غفلت مسئولان موجب بوجود آمدن مفاسدی مانند اختلاس اخیر شد.

وی ادامه داد: در حال حاض همه دستگاه‌ها و مسئولان بر برخورد با مفاسد اقتصادی و قطع دست مفسدان تاکید دارند بنابراین به جای طرح مسائلی اختلاف برانگیز باید روی این اشتراکات تاکید کنیم.

نماینده مردم قائن در مجلس شورای اسلامی حمایت همه مسئولان از قوه قضائیه برای رسیدگی قاطع به پرونده اختلاس را خواستار شد و گفت: دادگاه نیز باید به دور از تاثیرپذیری از نفوذ دیگران، به این پرونده رسیدگی کند.

قربانی اطلاع رسانی درباره وقایع کشور را حق رسانه دانست و اظهار داشت: در کمیسیون قضایی و حقوقی مصوبه‌ای داشتیم برای اینکه رسانه‌ها بتوانند در طول مدت دادرسی، درباره پرونده‌ها خبررسانی کنند حال آنکه قبلا فقط در صورت صدور حکم، اجازه اطلاع رسانی داده می‌شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی با اشاره به اینکه این مصوبه با یک فوریت به صحن علنی رفته است، افزود: اگر این مصوبه کمیسیون صحن علنی هم تصویب شود آنگاه رسانه‌ها می‌توانند در جریان مراحل مختلف دادرسی پروندها قرار بگیرند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول