اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سید‌حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با فارس:

عملکرد فارس، مشرق و کیهان در افشای اختلاس بزرگ قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نقش رسانه‌های اصولگرا از جمله فارس،مشرق و کیهان در افشای توطئه‌ها و به ویژه پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی قابل تقدیر است.

عملکرد فارس، مشرق  و کیهان در افشای اختلاس بزرگ قابل تقدیر است
سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس اظهار داشت: در ماجرای فتنه و جریان انحرافی رسانه‌هایی چون  فارس و کیهان نقش خود را به بهترین شکل ایفا ‌کردند و نشان دادند سرباز ولایت هستند.

وی رسالت رسانه‌ها ومراکز خبررسانی واطلاع‌رسانی را آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها باید به عنوان سربازان جبهه اطلاع‌رسانی وارد میدان شوند و واقعیت‌ها را تبیین کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی وظیفه رسانه‌ها را دفاع از نظام و ملت در برابر هر گونه انحراف اعتقادی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: نقش رسانه‌های اصولگرا در افشای توطئه‌های جریان فتنه و انحرافی به ویژه پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی قابل تقدیر است.

نقوی حسینی با انتقاد از هجمه علیه رسانه‌های افشاگر اختلاس گفت: نباید به پایگاه‌های اطلاع‌‌رسانی که توطئه‌ها را افشا می‌کنند هجمه صورت بگیرد و به آنها نگاه ابزاری شود که هر گاه به نفع ما بود از آن تمجید شود و هرگاه علیه ما عمل کرد، به آنها حمله صورت گیرد.

وی به نقش پررنگ جریان انحرافی در پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت: معمولا پشت این نوع انحرافات مالی و اقتصادی جریاناتی حضور دارند که بر محور اصیل انقلاب فعالیت نمی‌کنند و هدف اصلی آنها دست‌یابی به کانون‌های ثروت و قدرت است.

نقوی حسینی ادامه داد: جریان‌های فتنه و انحرافی معمولا در این مسائل به نقطه مشترک می‌رسند به ویژه اینکه در بین مدیران میانی کسانی هستند که به جریان  فتنه تعلق داشته و به جریان انحرافی گرویده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی همکاری همه مسئولان به ویژه قوه قضائیه و نیروهای پاک درون دولت را برای خشکاندن ریشه انحرافات ضروری دانست و گفت: قوه قضائیه با کمک دیگر مسئولان باید عاملان این اختلاس را شناسایی کرده، محاکمه و مجازات کند؛ حتی اگر برخی از آنها در کنار رئیس‌جمهور باشند.

نقوی حسینی مردم را عامل اصلی خشکاندن ریشه فتنه 88 عنوان کرد و ادامه داد: در این ماجرا هم عاملان اختلاس باید به مردم معرفی شوند تا آنها ریشه‌شان را بخشکانند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول