اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نیمه شهریور‌ماه صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: طرح تفکیک زباله از مبدأ از نیمه شهریورماه به طور رسمی با واگذاری به یک شرکت خصوصی به مرحله اجرا در می‌آید.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی مظفری‌نیا صبح امروز در نشست منطقه دو شهرداری بیرجند اظهار داشت: با عنایت به قانون مدیریت پسماند که شهرداری‌های مراکز استان‌ها را موظف به انجام طرح تفکیک زباله از مبدأ تا پایان سال 90 کرده شهرداری بیرجند نیز نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده است.
وی افزود: در این راستا شرکت بازیافت نگین بیرجند تحت نظارت شهرداری و با انعقاد قرارداد اجرای این طرح را بر عهده دارد.
مظفری‌نیا یادآور شد: طرح اولیه به صورت حضور ماشین‌های مشخص با آرم شرکت و چراغ گردان در سطح شهر و مراجعه به درب منازل انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: شرکت در قبال دریافت مواد قابل بازیافت خشک شامل مواد پلاستیکی، کارتن، کتاب، روزنامه و انواع فلزات، نمک و کیسه زباله تحویل شهروندان می‌دهد.
مظفری‌نیا خاطرنشان کرد: ماشین‌های این شرکت از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر در سطح شهر مشغول انجام وظیفه هستند.
وی یادآور شد: شهروندان برای استفاده از خدمات این شرکت می‌توانند با شماره تلفن‌های 4331011-4331004 تماس بگیرند.
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از بررسی و تعیین خط مشی برنامه‌های کلی به منظور تهیه طرح‌های شهرسازی و فنی با توجه به احتیاجات فعلی و آتی شهر، نظارت کلی به امور مربوط به طرح‌های عمرانی اعم از برنامه‌های عمرانی جاری شهرداری و یا طرح‌های عمرانی خاص خبر داد.
مظفری‌نیا تاکید کرد: نظارت بر تدوین مقررات و ضوابط در زمینه تامین نظام توسعه شهری و حسن اجرای ضوابط مصوب نقشه جامع و طرح‌های تفصیلی شهر و نیز مراقبت در پیشبرد فعالیت‌های عمرانی بر اساس برنامه‌های زمانبندی شده و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های مصوب عمرانی اعم از کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت از دیگر برنامه‌های معاونت خدمات شهری است.
وی از نظارت بر امور حفاری توسط سایر ادارات و ارگان‌ها و تعیین میزان خسارت وارده به شهرداری، نظارت بر امور ایمنی شهر از نظر پیشگیری از بروز خطرات و حوادث و سوانح غیر مترقبه و نظارت بر گردش امور خدمات موتوری وسائط نقلیه شهرداری از نظر انجام تعمیرات و برنامه‌ریزی کار واحدهای تابعه خبر داد.
انتهای پیام/خ20 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول