اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز خبر داد:

ساخت ایستگاه‌های جدید انتقال زباله در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز گفت: توسعه ایستگاه‌های انتقال زباله در برنامه‌های امسال مدیریت پسماند شهرداری شیراز است.

ساخت ایستگاه‌های جدید انتقال زباله در شیراز
حمید کشتکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: ایستگاه‌های دپوی زباله به منظور انتقال پسماند از وسائل نقلیه و مخازن کوچکتر به وسائل نقلیه بزرگتر طراحی و ساخته می‌شود.
کشتکار افزود: هم‌اکنون 12 ایستگاه انتقال زباله در شیراز موجود است که گاری‌های پسماند در این محل مستقر شده و خودروهای جمع‌آوری و حمل پسماند که مجهز به بالابر و سیتم پرس هستند زباله‌ها را به محل دفن زباله انتقال می‌دهند.
وی بیان کرد: در شیراز تا قبل از سال 86 هفت ایستگاه پسماند ساخته شده بود و در طول سال‌های 86 تا سال گذشته نیز پنج ایستگاه ساخته شده است.
این مسئول تصریح کرد: امسال نیز  برنامه ساخت چهار ایستگاه پسماند در شهر شیراز در بودجه پیش‌بینی شده است که امیدواریم این موضوع محقق شود.
کشتکار در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در شهر شیراز در حال حاضر دو ایستگاه انتقال سیم‌تریلر وجود دارد و ساخت یک ایستگاه دیگر در منطقه شش شهرداری این شهر نیز در دست اقدام است.
وی ادامه داد: این ایستگاه‌ها مجهز به سطح شیب‌دار هستند که خودرو کوچک‌تر در بالای رمپ مستقر شده و پسماندها به طور مستقیم از وسیله نقلیه کوچکتر به داخل سیم‌تریلر تخلیه می‌شوند.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری زیبا و تمیز نیازمند همراهی و همکاری شهروندان هستیم و از آنان می‌خواهیم که شهر خود را خانه خود دانسته و در حفظ پاکی آن کوشا باشند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول