اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان وزارت کشور در گفت و گو با فارس:

بانوان ‌از نظر علمی باید خود را به روز نگه دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان وزارت کشور گفت: بانوان ما از نظر علمی باید خود را به روز و آنلاین نگه دارند.

بانوان ‌از نظر علمی باید خود را به روز نگه دارند
زهرا عباسی در حاشیه نشست مشاورین بانوان فرمانداران استان در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: فعالیت بانوان ما باید طوری باشد که با هم‌پوشانی و همفکری زمینه تربیت نسل جدید را نیز به راحتی و امنیت فراهم آورد.
وی با بیان اینکه همه ما در قبال وظایفی که انجام می‌دهیم در محضر خدا و خون شهدا پاسخگو هستیم، افزود: حضور در اجتماع باید برای زنان پله رشدی در موفقیت تربیت فرزندانشان باشد.
عباسی با بیان اینکه بانوان ما از نظر علمی باید خود را به روز و آنلاین نگه دارند، خاطرنشان کرد: فرزندان ما در هر لحظه با حضور در فضای سایبر تحت شدیدترین حملات اطلاعاتی و رسانه‌ای قرار دارند و کمترین غفلت ما سبب می‌شود در آینده مقاومت خود را در برابر آنان از دست دهیم.
وی وظیفه امروز بانوان را همچون سال‌های اول انقلاب سنگین و مهم ارزیابی کرد و گفت: نباید بانوان ما خود را مصون از مسئولیت بدانند چرا که آنچنان که امام (ره) در اوایل انقلاب فرمودند "زنان ما روسای خانواده و ریحانه‌های جامعه هستند".
عباسی با تبریک هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز همه ما با تکیه بر خون شهدا در پست‌ها و منصب‌های مختلف حضور داریم بنابراین باید طوری نشود تا زمانی شرمنده این خون‌ها و حضرت حق باشیم.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ اسلامی و دینی باید در خانواده‌ها جایگزین شود افزود: کارهای مستمر معنوی بانوان نباید قطع شود و در صورتی که این خلا معنوی را در زندگی احساس کردیم باید با ورود به حفظ ارزش‌های اسلامی خود را مصون از هر شکستی کنیم.
مدیرکل امور بانوان وزارت کشور ادامه داد: در صورتی جامعه زنان انقلابی ما پویا و فعال خواهند شد که خود را به سلاح علم ایمان و تقوی مجهز کنند و اگر این بانوان راه معنویت را طی کنند تردیدی نداریم که فرزندان ما با پرورش الهی‌گونه تربیت خواهند یافت.
وی ادامه داد: ایران امروز به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل شده و باید این خصوصیت بارز ایران در جهان اسلام حفظ و بر آن تاکید شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول