اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد ورزشی دانشجویان دختر/

عابدینی: فرهنگ ورزشی بانوان هنوز به حد شکوفایی نرسیده است

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور استان لرستان گفت: فرهنگ ورزشی بانوان هنوز به حد شکوفایی نرسیده است.

عابدینی: فرهنگ ورزشی بانوان هنوز به حد شکوفایی نرسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور، نصرالله عابدینی اظهار داشت: ورزش بانوان برای رسیدن به استاندارد جهانی نیاز به فرهنگ‌سازی و سال‌ها تلاش دارد.
عابدینی افزود: متاسفانه فرهنگ ورزشی بانوان در کشور هنوز به حد شکوفایی نرسیده و محدودیت‌هایی در خانواده‌ها، امکانات ورزشی و... وجود دارد.
وی ادامه داد: باید مسئولان امکانات و مکان‌های ورزش بانوان را در تمام استان‌ها ارتقا داده و در راستای فرهنگ‌سازی و تبلیغ ورزش بانوان در هر استان گام برداشت.
وی با بیان اینکه بانوان ایرانی توانایی حضور و رقابت با قهرمانان جهانی را با همین امکانات موجود دارند، تصریح کرد: باید در امر ورزش برنامه‌ریزی مدون و کیفی انجام داد و در امر آموزش از طریق مربیانی با علم و داوران قوی تر را مورد استفاده قرار دهیم.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور استان لرستان اظهار داشت: بهتر است این المپیاد فقط برای قهرمانان برگزار شده و هزینه و اعتبار هر دو سال این المپیاد تقسیم شود و در طی سال برای ورزش تمام دانشجویان هزینه شود.
عابدینی درباره زمان برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور کشور گفت: این المپیاد دقیقا در دوران امتحانات، بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات دانشگاهی برگزار شده است و حتی خیلی از دانشگاه‌ها دور انتخاباتی برای دانشجویان اعزامی برگزار نکردند و این روی سطح کیفی المپیاد تاثیر داشته است.
وی همچنین در پایان با تاکید بر اینکه ورزش بانوان فاصله زیادی تا استاندارد جهانی دارد، گفت: باید مسائلی از قبیل اعتبار، فضا، فرهنگ‌سازی را حل نموده و به بانوان ورزشکار اعتماد کنیم تا در مسابقات فراملی بدرخشیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول