اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش کتابخانه خدیجه کبری(س)؛

کتابخانه بیرجند کتابخانه نمونه فرهنگی کشور شد

خبرگزاری فارس: کتابخانه عمومی حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان بیرجند از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مردادماه به عنوان برترین کتابخانه به لحاظ فرهنگی انتخاب شد.

کتابخانه بیرجند کتابخانه نمونه فرهنگی کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی سه‌شنبه‌شب در نشست کتابداران بیرجند اظهار داشت: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی، شناسایی و تعامل با مراکز فرهنگی پیرامون کتابخانه، مشارکت فعال در برگزاری مسابقات ملی از جمله شاخص‌های ارزیابی کتابخانه‌‌های برتر به لحاظ فرهنگی در کشور است.
محمد قریب برگزاری فعالیت‌های جنبی خاص کودکان و نوجوان، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی استان، شرکت مستمر در برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی نهاد و ایجاد بانک اطلاعاتی از اعضای علاقمند به شرکت در برنامه‌های فرهنگی و مسابقات اینترنتی و مکتوب و همچنین شناسایی افراد مستعد و هنرمند در قالب شاعر و نویسنده از دیگر ملاک‌های ارزیابی خواند.
 وی تاکید کرد: در همین راستا کتابخانه عمومی حضرت خدیجه کبری(س)  شهرستان بیرجند از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مردادماه به عنوان برترین کتابخانه به لحاظ فرهنگی انتخاب شد.
مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: این فعالیت به همت سیده فاطمه جعفری و فائزه نجاریان کاخکی و در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی نهاد در این کتابخانه انجام شد که در کسب این عنوان سهم بسزایی داشته است. 
قریب اضافه کرد: استان خراسان جنوبی در سال 89 توانست رتبه دوم کشوری در فعالیت‌های فرهنگی را نیز به خود اختصاص دهد. وی با تاکید بر توجه به رشد کتاب و کتابخوانی در جامعه افزود: خراسان جنوبی به لحاظ سرانه مطالعه وضعیت مطلوبی ندارد.
مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: در یکسال اخیر اقدامات خوبی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی انجام شد که طرح کتاب من از مهم‌ترین این طرح‌ها بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول