اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

گردشگری در مازندران باید اقتصادیتر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل با تاکید بر اینکه ورود مسافر و گردشگر در مازندران باید بیشتر اقتصاد‌ی‌تر شود، گفت: ورود مهمانان به مازندران هر روز در حال افزایش است.

گردشگری در مازندران باید اقتصادیتر شود
یدالله اکبرزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: سه میلیون مسافر تعطیلات هفته‌های گذشته را از محور هراز عبور کردند و از طریق این محور وارد استان مازندران و شهرستان آمل شدند.
وی با اشاره به تعطیلات نوروزی امسال افزود: بعد از تعطیلات نوروزی، ایام تعطیل عید سعید فطر و پس آن باعث شد تا هموطنان‌مان از نقاط مختلف کشور به مازندران بیاند.
فرماندار آمل با اشاره به منابع بکر و گسترده خدادادی در استان‌های شمالی کشور تصریح کرد: سبزی و طراوت خاص هراز عاملی است تا مسافران بیش از پیش برای عبور از این محور علاقه نشان دهند.
اکبرزاده با اعلام دیگر ویژگی منحصر به فرد محور هراز بیان داشت: این محور از مسیرهای مواصلاتی است که کمترین زمان در طی مسافت از پایتخت و مرکز کشور به استان‌های شمالی کشور را دارا است.
وی یادآور شد: در کنار هم بودن کوه، جنگل و جلگه در هراز باعث توقف مسافران در طول مسیر ارتباطی می‌شود و همچنین بخش لاریجان نیز با دارا بودن آبگرم معدنی، اماکن تاریخی، امامزادگان و باغات سیاه ریشه باعث جلب توجه گردشگران می‌شود.
نماینده عالی دولت در آمل اظهار داشت: با توجه به ورود بیش از 10 میلیون مسافر و گردشگر به مازندران در ایام نوروز باید مسئولان فضایی مطلوب و دلچسب را برای مسافران ایجاد کنند تا آنها با خاطره‌ای خوش از این استان خارج شوند.
اکبرزاده با اشاره به بحث درآمدزایی ناشی از گردشگران خاطرنشان کرد: باید فضایی ایجاد شود که با ورود توریست و گردشگر به مازندران و شهرستان‌های آن به امر اشتغال‌زایی بپردازیم و از این راه کسب درآمد کنیم.
وی در اشاره به تعطیلات آخر تابستان و آغاز فصل مدارس پیش بینی کرد در هفته آینده محور هراز روزهای شلوغ و ترافیکی را در خود ببیند و با حجم مسافران پایان تابستان چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت روبرو باشد.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول