اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان خبر داد:

اجرای طرح ممنوعیت تردد و اسکان اتباع خارجه غیرمجاز در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان از اجرای طرح ممنوعیت تردد و اسکان اتباع خارجه غیر مجاز و شناسایی محل اختفا و تردد این قشر در استان خبر داد.

اجرای طرح ممنوعیت تردد و اسکان اتباع خارجه غیرمجاز در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ احمد دادستانی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در راستای طرح ممنوعیت تردد و اسکان اتباع خارجه غیرمجاز با بررسی‌های همه جانبه کار اطلاعاتی محل‌های اختفا و تردد اتباع بیگانه غیرمجاز را در سطح شهر بندرعباس و واحدهای صنفی شناسایی کرد.
وی افزود: این طرح با همکاری و هماهنگی سایر ادارات مرتبط شامل شهرداری، فرمانداری، بازرگانی، اداره کار و امور اجتماعی، دفتر امور اتباع و مهاجران خارجه استانداری انجام شد.
دادستانی تصریح کرد: مأموران در بازرسی و بازدید از تعداد شش واحد صنفی مصالح ساختمانی، تعمیرگاه، قنادی، سبزی فروشی و پارکینگ طبقاتی، تعداد هفت تبعه افغانی غیرمجاز را دستگیر و به تعداد 40 نفر متصدیان واحدهای صنفی در خصوص عدم به کارگیری اتباع خارجه به صورت شفاهی تذکر و آموزش داده شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان ضمن تاکید به کارفرمایان بیان داشت: با عدم به کارگیری این افراد علاوه بر فراهم آوردن فرصت شغل برای جوانان بومی استان گام مؤثری در طرد اتباع بیگانه بردارند و با کاهش فرصت‌های شغلی زمینه ترک آنان را فراهم آورند.
سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان میناب نیز در ادامه با اشاره به دستگیری اتباع بیگانه در حوزه تحت فرماندهی خود گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "کریان" طی روز گذشته در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از وجود و تردد تعداد زیادی تبعه افغانی غیرمجاز در باغ‌های اطراف پاسگاه مطلع و موضوع دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی از صحت و سقم موضوع، به محل واقع در باغ‌های روستای "راونگ" اعزام که متهمان با مشاهده ماموران با استفاده از جنگلی بودن متواری که با تلاش انجام شده 19 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب تصریح کرد: اتباع غیرمجاز دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و طرد از کشور به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان منتقل شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول