اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی خبر داد:

اتمام تجهیز مسیر تردد ویژه نمایشگاه اکو

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی از اتمام زیر سازی، آسفالت، خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر بجنورد ـ بش قارداش مسیر برگزاری نمایشگاه اکو خبر داد.

اتمام تجهیز مسیر تردد ویژه نمایشگاه اکو
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو ابوالفضل باقرنیا اظهار داشت: تمامی مردم و مسئولان بایستی کمک کنند تا با مهمان نوازی گرم خود این نمایشگاه به خوبی در استان برگزار شود.
وی شناساندن ظرفیت‌های خراسان شمالی در کشور و منطقه را از مزایای برگزاری نمایشگاه در استان عنوان کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه باعث می‌شود تا پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان به ویژه در بخش صنایع دستی و گردشگری به شرکت کنندگان در نمایشگاه شناسانده شود.
مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه می‌تواند درآمد زایی بالایی را برای استان به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به استفاده از تمام توان اداره کل و پیمانکاران برای آماده شدن مسیر نمایشگاه اظهار داشت: در همین راستا زیر سازی، آسفالت، خط کشی و نصب علائم 5 کیلومتر از مسیر چهار خطه بجنورد ـ بش قارداش و نصب تابلو و پاک سازی حریم در جاده قدیم این بوستان ملی انجام گرفته است.
باقرنیا گفت: نصب تیر برق برای تأمین روشنایی دور برگردان بش قارداش نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.
وی یادآور شد: طی یک ماه اخیر از محل اعتبارات دستگاهی، مبلغ 2 میلیارد تومان برای آماده سازی مسیرها برای برگزاری نمایشگاه فرهنگی اکو در استان هزینه شده است.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو طی هفته جاری در تفرجگاه بش قارداش بجنورد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول