اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

عزیمت طلاب علوم دینی‌ کشورهای آسیای میانه برای کسب علم به سیستان و بلوچستان‌

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طلاب علوم دینی سایر کشورها از جمله آسیای میانه برای کسب علم به سیستان و بلوچستان عزیمت می‌کنند.

عزیمت طلاب علوم دینی‌ کشورهای آسیای میانه برای کسب علم به سیستان و بلوچستان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد صبح امروز در همایش جماعات تبلیغی اهل سنت سیستان و بلوچستان ‌اظهار داشت: حضور نظامی ناتو در کشورهای پاکستان، افغانستان و عراق نمونه بارز سخت‌افزاری و تهیه انواع فیلم و محصولات ضد فرهنگی و مخرب با بکارگیری صدها شبکه ماهواره‌ای نماد نرم‌افزاری استکبار جهانی علیه اسلام و جوانان اسلامی است.
 وی افزود: دشمنان سعی دارند با ترویج لهو و لعب و بی‌بند و باری، جوانان ما را از درون تهی کرده و آنها را از دژ عظیم و قرآن خارج کنند.
 آزاد با اشاره به اینکه، بیشترین جماعات تبلیغی اهل سنت در سیستان و بلوچستان است، گفت: تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تنها 4 الی 5 مدرسه دینی در استان وجود داشت و طلبه‌های اهل سنت به ناچار به کشورهای پاکستان، افغانستان، عربستان و سایر کشورهای اسلامی مهاجرت می‌کردند.
وی تصریح کرد: امروز به برکت حاکمیت اسلام و ولایت در ایران شاهد تأسیس و دایر شدن صدها مدرسه دینی در اقصی نقاط استان هستیم به طوری که طلاب علوم دینی سایر کشورها از جمله آسیای میانه برای کسب علم به سیستان و بلوچستان عزیمت می‌کنند.
 استاندارسیستان و بلوچستان با اشاره به برخی شایعات و شبهه‌افکنی دشمنان، مبنی بر خورد با جماعات تبلیغی تأکید کرد: جمهوری اسلامی و دولت نه تنها ‌هیچ مشکلی با جماعت تبلیغی ندارد، بلکه وظیفه هر مسلمانی تبلیغ آگاهانه و عالمانه از دین مبین اسلام در راستای جذب و وحدت امت اسلامی است.
نماینده عالی دولت خطاب به اعضا‌ی جماعات تبلیغی اهل سنت گفت: اجازه ندهید که افرادی با ایده‌ها و مأموریت‌های دیگر، در میان شما نفوذ کنند چرا که دشمن برای ایجاد تفرقه در پشت مرزهایمان خیمه زده است.
آزاد یادآور شد: خدمات انجام شده در این خطه بسیار وسیع گسترده است که مردم خود شاهد بر‌خورداری از خدمات علمی، فرهنگی و عمرانی از جمله جاده‌سازی، برق‌رسانی، آبرسانی مخابرات، مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، تأمین دانشگاه‌ها، گاز رسانی، راه آهن، احداث بنادر و غیره است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول