اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نصرآبادی:

گردهمایی فرزندان دانشجوی طلاب در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اداره آموزش امور خانواده مرکز امور طلاب و خانواده‌های جامعة المصطفی العالمیه از برگزاری نخستین گردهمایی فرزندان دانشجوی طلاب در قم خبر داد.

گردهمایی فرزندان دانشجوی طلاب در قم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام حسین نصرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ با اشاره به گردهمایی فرزندان دانشجوی طلاب جامعة المصطفی العالمیه اظهار داشت: اکنون طلاب بیش از 100 ملیت در جامعة المصطفی العالمیه مشغول تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه 240 نفر دانشجو از فرزندان طلاب جامعة ‌المصطفی العالمیه به تحصیل در رشته‌های مختلف اشتغال دارند، گفت: از این تعداد 16 نفر در مقطع کاردانی، 204 نفر در مقطع کارشناسی و 11 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و شش نفر در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند.
مسئول اداره آموزش امور خانواده مرکز امور طلاب و خانواده‌های جامعة المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: این گردهمایی با هدف شناسایی توانمندی‌های فرزندان طلاب برگزار می‌شود تا از توانمندی‌های آنها در نمایندگی‌ها استفاده شود.
وی عنوان داشت: این گردهمایی تا پایان آذر ماه سال جاری با حضور 240 نفر از فرزندان دانشجوی طلاب برگزار می‌شود.
نصرآبادی با اشاره به برنامه‌های دیگر اداره آموزش امور خانواده مرکز امور طلاب گفت: در نظر داریم هیئتی از فرزندان دانشجوی طلاب راه‌اندازی کرده تا در شورای بورس وزارت علوم از حمایت بهره‌مند شوند.
وی ایجاد تشکل‌های مختلف با سرفصل‌های صهیونیسم، مهدویت، مبانی حکومت اسلامی، اندیشه شهید مطهری، کانون قرآن و نهج‌البلاغه و برگزاری جلسات هم‌اندیشی را از دیگر برنامه‌های این اداره ذکر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول