اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان مازندران:

رسانه‌ها اجرای طرح تحول اجتماعی را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خواستار پرداختن بیشتر رسانه‌ها به طرح تحول اجتماعی در مازندران شد.

رسانه‌ها اجرای طرح تحول اجتماعی را پیگیری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف‌الدین شامگاه پنجشنبه در جلسه کمیته تحکیم و تعالی خانواده که در راستای اجرای جدی طرح تحول اجتماعی در استان تشکیل شد با بیان این مطلب که توجه به تسهیل در امر ازدواج و کاهش طلاق از وظایف ذاتی این کمیته است، بیان داشت: اجرای طرح ملی آموزش آداب و مهارت‌های زندگی برای تمام مقاطع شامل مهدکودک، دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه‌ها، دوران سربازی، پیش از ازدواج و خانواده‌ها در دستور کار کمیته قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: کارکرد این کمیته به جهت جایگاه حقیقی خانواده بسیار اهمیت دارد و بدیهی است که باید ثمره توسعه و پیشرفت و کارآمدی بخش‌های جامعه به خانواده بازگردد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه دفتر امور بانوان از پنج سال پیش طرح آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد دینی را ویژه خانواده‌ها در استان اجرا کرد، تصریح کرد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در آموزش گروه هدف خود باعث موازی کاری و هدر رفت زمان و هزینه‌ها می‌شود.  
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اضافه کرد: استفاده از منابع مغنی و مطابق با اصول اسلامی و همچنین استفاده از مربیان با اعتقاد قلبی و اشراف کامل بر اصول اسلامی، برای آموزش یک اصل است.
رئیس کمیته تحکیم و تعالی خانواده مازندران با اشاره به سازماندهی نیازهای آموزشی در 18روستای استان تحت عنوان خانه فرهنگ روستایی گفت: با افزایش تعداد خانه‌های فرهنگ روستایی در روستاهای استان می‌توانیم به صورت هماهنگ و یکپارچه طرح آموزش آداب و مهارت‌های زندگی را در سطح عالی در روستاهای استان اجرا کنیم.
وی بیشترین مشکل را در اجرای این طرح در شهرهای استان، کمبود مربیان متعهد و توانمندی دانست که با باور قلبی و عشق فعالیت کنند.  
شرف‌الدین از رسانه‌های مکتوب و دیجیتال استان خواست تا با دقت و توجه بیشتری طرح تحول اجتماعی را پیگیری کنند و هر روز با درج یک عبارت آموزنده در این باره، توجه عمومی را به این سمت سوق دهند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری این دوره‌های آموزشی ویژه آقایان نیز خبر داد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول