اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویسی:

صبای قم از سد مس سرچشمه عبور می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کسب سه امتیاز از بازی برابر مس سرچشمه قدرت بازیکنان صبا را برای موفقیت در لیگ یازدهم افزایش می‌دهد.

صبای قم از سد مس سرچشمه عبور می‌کند
عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، بیان داشت: باید برای دیدار حساس با مس سرچشمه در خارج از خانه آماده شویم، به نظرم زمان خوبی برای تمرین در اختیار داشتیم و اکنون کاملاً آماده‌ایم، برتری در این مسابقه تاثیر زیادی در نحوه بازی بازیکنان صبای قم در ادامه لیگ یازدهم خواهد داشت.
وی ادامه داد: بازیکنان ما در طول هفته جاری بدون وقفه و با روحیه بسیار خوب تمرین کرده‌اند و به خوبی از وضعیت تک تک بازیکنان خود آگاهی داریم تا بهترین ترکیب را برای دیدار با تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان انتخاب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با ابراز نگرانی از وضعیت بازیکن مصدوم تیمش اضافه کرد: در حالی که امیدوار به بازگشت غلامرضا عنایتی بودیم، اما این بازیکن که یکی از چهره‌های تأثیرگذار صبا است، به دلیل آسیب دیدگی به دیدار با مس سرچشمه نخواهد رسید.  
وی تصریح کرد: عنایتی که در دیدار هفته ششم لیگ برتر با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ناحیه پا بار دیگر دچار مصدومیت شد و متأسفانه به بازی مس سرچشمه نمی‌رسد و نمی‌تواند صبای قم را در دیدار روز جمعه این هفته همراهی کند.
ویسی خاطرنشان کرد: به جز غلامرضا عنایتی، صبای قم در حال حاضر خوشبختانه بازیکن مصدوم دیگری ندارد، ضمن اینکه عنایتی نیز با وجود عدم همراهی تیم در کرمان، بعد از دیدار با مس سرچشمه در تمرینات حضور خواهد یافت.
وی از محرومیت بازیکن صبای قم در دیدار با مس سرچشمه نیز خبر داد و ابراز داشت: مهدی بدرلو‌ هافبک بسیار خوب و بازی ساز تیم ما به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار قبلی برابر تیم ملوان بندر انزلی، سه اخطاره شدند و دیدار با مس سرچشمه را از دست داد.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به برنامه‌های صبا در مدت حضور در کرمان پیش از دیدار با مس سرچشمه، متذکر شد: آخرین تمرین ما صبح امروز برگزار شد، ولی در کرمان تمرین نخواهیم داشت تا روز جمعه که به دیدار مس سرچشمه برویم.
وی با اشاره به حساسیت‌های دیدار عصر جمعه صبای قم با مس سرچشمه در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تأکید کرد: برای ما بازی با این تیم همانند مصاف با ملوان حساس است و به برد برابر مس سرچشمه نیاز مبرم داریم.
ویسی اذعان داشت: به هیچ عنوان بازیکنان ما نباید برتری و سه امتیاز حساس بازی با تیم فوتبال مس سرچشمه پیش از بازی برای خود حساب کنند، زیرا هر بازی اهمیت خاص خود را دارد، بنابراین با تمام توان به مصاف مس سرچشمه خواهیم رفت.
دیدار صبای قم و مس سرچشمه از ساعت 17 عصر جمعه 25 شهریور ماه در کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول