اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مرحله مقدماتی؛

حریفان صبای نوین قم در لیگ آزادگان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین نماینده قم در مسابقات جام آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور حریفان خود در فصل جدید این رقابت‌ها را شناخت.

حریفان صبای نوین قم در لیگ آزادگان مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که روز سی و یکم شهریور ماه زمان آغاز مسابقات صبای نوین قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از روز پایان شهریور ماه است، صبای نوین قم حریفان خود را نیز شناخت.
در حالی که تمرینات تیم فوتبال صبای نوین قم در مدت زمانی کوتاهی است که زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز شده است، و طبق زمان مشخص شده برای نقل و انتقالات مسابقات لیگ‌های دسته اول تا سوم، صبای قم تا روز پنجشنبه این هفته برای جذب بازیکنان مورد نظر فرصت دارد.
رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امسال با شرکت 57 تیم در شش گروه مقدماتی برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان برای صعود به مرحله دوم به شکل دوره‌ای رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.
صبای نوین قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فوتبال شاهین کرج، مهد خودرو، طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا، آرمین قزوین، عقاب تهران، شاهین تهران، شهرداری چابکسر، شهرداری لنگرود، البرز شهرداری زنجان و تیم روستایی و عشایری همگروه شده است.
در حالی که امسال تیم فوتبال صبای نوین تنها نماینده قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور می‌یابد، سازمان لیگ آزادگان تاریخ زمان جدید نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ دسته اول تا سوم را اعلام کرد تا مسئولان این تیم نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر و تدارک مناسب برای حضوری موفق در لیگ جدید برنامه‌ریزی کنند.
با توجه به مشکلات مالی و حقوقی برخی از باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ‌های دسته‌های اول تا سوم و همچنین وصول درخواست‌های متعدد از سوی باشگاه‌های فوق، سازمان لیگ آزادگان تاریخ زمان جدید نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ دسته اول تا سوم را اعلام کرد.
بر این اساس فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان که تیم فوتبال صبای نوین قم نیز در آن حضور دارد، از روز پنجشنبه سی و یکم شهریور ماه آغاز می‌شود و صبای نوین نخستین گام را برای صعود به لیگ دسته دوم برخواهد داشت.
این در حالی است که پایان زمان نقل و انتقالات مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال جام آزادگان روز پنج‌شنبه بیست و چهارم شهریور ماه اعلام شده، ضمن اینکه روز دوشنبه بیست و هشتم شهریور ماه به عنوان آخرین روز تحویل مدارک به باشگاه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.
بر همین اساس مسئولان تیم فوتبال صبای نوین قم که از دو هفته قبل تمرینات این تیم زیر نظر عباس رحمانی، سعید توسلی، رضا معصومیان و با سرپرستی ابوالفضل نکوئیان آغاز شده است، باید هر چه سریع‌تر نسبت به تدارک تیمی قوی و منسجم اقدام کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول