اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اشتباه فدراسیون در اعلام محرومیت برای تیم فوتبال جوانان صبا؛

صبا در مسابقات لیگ‌ جوانان باشگاه‌های کشور نماینده ندارد

خبرگزاری فارس: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حالی تیم فوتبال جوانان صبا را به دلیل جعل اسناد و استفاده از بازیکنان غی‌ مجاز از مسابقات لیگ‌ جوانان کشور محروم کرد که مدیر تیم‌های پایه صبا معتقد است این تیم در مسابقات لیگ جوانان کشور نماینده ندارد.

صبا در مسابقات لیگ‌ جوانان باشگاه‌های کشور نماینده ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سازمان لیگ آزادگان یکشنبه در خبری که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شد اعلام کرد به دلیل جعل اسناد و استفاده از بازیکنان غیر‌مجاز در مسابقات مناطق ‌در فصل 90ـ 89 برخی از تیم‌های پایه که تیم فوتبال جوانان صبا نیز جز آنها آمده بود، نمی‌توانند در رقابت‌های فصل91 ـ 90 به رقابت بپردازند.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: تیم فوتبال صبا اصلا در لیگ‌های جوانان کشور نماینده ندارد و مشخص نیست فدراسیون این حکم را بر چه اساسی صادر کرده است.
وی اظهار داشت:  تیم فوتبال صبا در حال حاضر در رده جوانان در لیگ استان قم نماینده دارد و در صورتی که در قم قهرمان شود به زیرگروه دسته سه کشور صعود خواهد کرد.
سیدجواد خازنی یادآور شد: با توجه به اینکه تیم ما در رده نوجوانان و امید در مسابقات کشوری حاضر می‌شود اگر فدراسیون بخواهد به ما تیمی در رده جوانان نیز در لیگ کشوری بدهد، حاضریم قبول کنیم.
وی همچنین با اشاره به عمده تخلفاتی که در تیم‌های پایه در مورد استفاده از بازیکنان غیرمجاز رخ می‌دهد، گفت: وقتی تیمی بازیکنی را از تیم یک شهرستان جذب می‌کند، اسناد و مدارک این بازیکن را برای فدراسیون ارسال می‌کند.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه فدراسیون باید در خصوص این بازیکن بررسی‌های لازم را انجام دهد، اظهار داشت: متاسفانه آیین‌نامه فدراسیون، تخلفات از این دست را متوجه سرپرست تیم‌ها می‌‌داند.
وی خاطرنشان کرد: در عصری ارتباطات و الکترونیک فدراسیون می‌تواند به راحتی سیستم جامعی برای ثبت بازیکنان فوتبال در تمام رده‌های سنی ایجاد کند تا به راحتی به تمام اطلاعات بازیکنان دسترسی داشته باشد و از اینگونه تخلفات جلوگیری کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول