اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

نقش تجهیزات پزشکی در سلامت بیماران حیاتی است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: نقش تجهیزات پزشکی در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف بسیار حیاتی است.

نقش تجهیزات پزشکی در سلامت بیماران حیاتی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در بازدید از نخستین نمایشگاه تجهیزات پزشکی غرب کشور و توریسم درمانی که در محل دایمی نمایشگاه‌های استان برپا شده است، اظهار داشت: بالا بردن سطح مبادلات اقتصادی، به ویژه در بخش صادرات تجهیزات پزشکی، با حکومت اقلیم کردستان عراق یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این نمایشگاه است.
وی پیشرفت سال‌های اخیر کشورمان در مقوله ساخت تجهیزات پزشکی و دستیابی به دانش روز در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با وجود تحریم‌هایی که دشمنان نظام و در رأس آنها نظام سلطه علیه کشور اعمال کرده‌اند هم‌اکنون شاهد آنیم که حتی در استان‌های مرزی کشور تولیدکنندگان ما اقدام به برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات پزشکی با سطح کیفیت بالا و استاندارد جهانی می‌کنند که این مهم در جای خود بسیار حایز اهمیت است.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی خط پرواز تهران ـ سنندج ـ سلیمانیه را از اقدامات مهم دولت خدمتگزار در سال‌جاری عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این خط پروازی، تجار و بازرگانان ایران و عراق با سهولت بیشتری تردد کرده و در راستای افزایش مبادلات اقتصادی بین دو کشور دوست و برادر، گام بردارند.
شهبازی حرکت عظیم تولیدکنندگان استان برای افزایش سطح مبادلات تجاری با حکومت اقلیم کردستان عراق را با اهمیت دانست و افزود: در آینده نزدیک و با راه‌اندازی واحدهای تولیدی بیشتر در استان شاهد تحول چشمگیر در بخش صادرات به شمال عراق خواهیم بود.
وی در ادامه از تمامی غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد و در ارتباط با سطح موافقت‌نامه‌های منعقد شده با مراکز بهداشتی درمانی استان و مسئولان حکومت اقلیم کردستان عراق با نمایندگان شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی و گیاهان دارویی کشور گفت‌وگو کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول