اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی گاز آذربایجان‌شرقی:

شبکه‌های گاز طبیعی در برابر زلزله مقاوم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ملی گاز آذربایجان‌شرقی گفت: شبکه‌های گاز طبیعی در برابر زلزله مقاوم بوده و در برنامه‌های توسعه و ارتقای کیفیت به دنبال این هستیم که نقاط آسیب‌پذیر شناسایی و ارتقای کیفی یابد.

شبکه‌های گاز طبیعی در برابر زلزله مقاوم هستند
ولی‌الله دینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز سیر مصرف صنعتی گاز طبیعی را نتیجه هدفمندی یارانه‌ها دانست و افزود: ‌با اجرای هدفمندی یارانه‌ها امکان گازرسانی به صنایع افزایش یافته است.
وی گفت: شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از نظر تعداد مشترک و میزان مصرف رتبه چهارم کشوری را دارد و بالغ بر یک میلیون مشترک داریم.
مدیر عامل شرکت ملی گاز آذربایجان‌شرقی بیان کرد: در حال حاضر این شرکت جزو شرکت‌های بزرگ کشوری است که خدمات خود را به صورت گسترده ارائه می‌دهد.
دینی بیان کرد:‌ شبکه‌های گازرسانی استان جوان بوده و کم‌ترین نقص را در سیستم گازرسانی استان شاهد هستیم.
وی بر حساسیت در زمینه نگهداری شبکه‌ها تاکید کرد و گفت: شبکه‌های گاز طبیعی در زمینه‌های مختلف با حساسیت خاص نگهداری شده و اخیراً علاوه بر شبکه‌های فولادی از شبکه‌های پلی‌اتلینی استفاده می‌شود.
مدیر عامل شرکت ملی گاز آذربایجان‌شرقی بیان کرد: شبکه‌های گاز طبیعی در برابر زلزله مقاوم بوده و در برنامه‌های توسعه و ارتقای کیفیت به دنبال این هستیم که نقاط آسیب‌پذیر شناسایی و ارتقای کیفی یابد.
وی گفت: از ابتدای سال‌جاری به بیش از 81 واحد صنعتی گازرسانی شده که در مقایسه با سال قبل رشدی قابل توجه را شاهد هستیم.
دینی بیان کرد: پس از هدفمندی یارانه‌ها در بخش صنعت گازرسانی سه برابر شده و رشد تقاضا را خصوصاً در بخش آجرپزی شاهد هستیم.
وی همچنین با اشاره به موضوع تفکیک کنتور گاز اظهار کرد: این تفکیک موجب شده تا هزینه گازرسانی کاهش یابد و مشترکان باید به این مسئله توجه کنند.
مدیر عامل شرکت ملی گاز آذربایجان‌شرقی با گلایه از برخی جایگاه‌های سی‌.ان.‌جی در نحوه پرداخت گازبها تاکید کرد: با توجه به اینکه این جایگاه‌ها هزینه گاز را به صورت نقدی دریافت می‌کنند بنابراین انتظار می‌رود تا در زمینه پرداخت قبوض همکاری بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول