اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌و‌گو با فارس:

تمام مظنونین اختلاس شناسایی شدند/ پشت پرده ماجرا را میگوییم

خبرگزاری فارس: رئیس کل بانک مرکزی گفت: آنچه در اختلاس اخیر بیشتر جلب توجه می‌کند سلطه بانک مرکزی بر موضوع و پیگیری آن است به طوری که ما تمام افراد مظنون را شناسایی کرده و دارایی‌های آنها را جلب کردیم.

تمام مظنونین اختلاس شناسایی شدند/ پشت پرده ماجرا را میگوییم
محمود بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نباید با طرح موضوعات حاشیه‌دار در این قضیه اذهان عمومی را مشوش کنیم چرا که این اختلاس کوچکترین صدمه‌ای را به خدمت‌رسانی بانک‌ها به مردم نخواهد زد و تمام بانک‌ها پاسخگوی مطالبات مردم هستند.
وی گفت: اگر در این قضیه مشکلی نیز به وجود آمده است مشکل سیستم بانکی است و ما به جد به دنبال حل آن هستیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: بانک مرکزی با بررسی همه جانبه میزان موجودی، بدهی و درآمد افراد دخیل در این اختلاس را مشخص کرده و به زودی براساس این محاسبات نحوه برخورد و وصول مطالبات اعلام می‌شود.
بهمنی ادامه داد: این موضوع قضیه تکنیکی است و اگر دوستان ما نیز صحبت‌هایی را می‌کنند اغلب صحبت‌های متفرقه و غیر‌تکنیکی است چرا که واقف به موضوع نیستند.
وی در مورد سخنان اخیر رئیس‌جمهوری در بیان پشت پرده این اختلاس تصریح کرد: رئیس‌جمهوری نسبت به موضوع واقف است و در جریان مسایل پشت پرده این اختلاس قرار دارد و بانک مرکزی نیز به جد دنبال روشن شدن اذهان عمومی در این زمینه است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول