اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

ابهام درباره آینده شرکتهای واگذار شده به فرد اختلاس‌کننده و سکوت نوری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان خصوصی سازی که سخنگوی این سازمان هم به شمار می رود حاضر به پاسخ گویی در مورد سئوالاتی مبنی بر حال و آینده سه شرکت واگذار شده به اختلاس کننده 3 هزار میلیارد تومانی نیست.

ابهام درباره آینده شرکتهای واگذار شده به فرد اختلاس‌کننده و سکوت نوری
به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، در حالی افکار عمومی جامعه این روزها متوجه موضوع اختلاس بی سابقه 3 هزار میلیارد تومانی است که این موضوع دارای ابعاد گوناگونی بوده و تاکنون برخی از مسئولین گذشته و حال سازمان ها و ارگان های مختلف نکاتی را مطرح کرده اند.
در این میان سه شرکت گروه صنعتی ملی فولاد ایران ، تراورس و فولاد اکسین خوزستان هم در سال های گذشته به اختلاس کننده واگذار شده که رئیس و معاون سابق سازمان خصوصی سازی در روز های پیش به ابهامات موجود در این واگذاری ها و چگونگی فروش آنها توضیحاتی دادند اما پیمان نوری رئیس جدید این سازمان که همزمان سخنگوی سازمان خصوصی سازی بوده و معاونین خود را از اطلاع رسانی منع کرده ، به رغم دو سه تماس تلفنی خبرنگار اقتصادی فارس با دفتر وی حاضر به پاسخ گویی سئوالات مطروحه نشده تا حداقل افکار عمومی و کارکنان سه شرکت یاد شده بدانند از نظر مالی و واگذاری با چه آینده ای روبرو خواهند شد. 
در این میان شاید عنوان شود به دلیل درجریان بودن پرونده نمی‌توان اظهارنظری کرد اما اعلام همین نکته هم حداقل می توانست باعث روشن شدن بخشی از ابهامات و مواضع سازمان خصوصی سازی در این رابطه باشد اما رئیس سازمان خصوصی حاضر به پاسخ گویی و مواجه با خبرنگاران و سئوالات آنها نیست ، از اعلام همین نکته نظر کوتاه هم خودداری کرده است.
بااین رویه معلوم نیست عدم پاسخگویی نوری به چنین موارد و همچنین عدم ارتباط دو سویه حداقلی با خبرنگاران تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه نتایجی را به همراه خواهد داشت. 
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول