اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حجت‌الاسلام ذاکر در گفت‌وگو با فارس:

قوه قضاییه ‌بدون اغماض و ملاحظه با عاملان اختلاس 3000 میلیاردی برخورد کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد که قوه قضاییه ‌بدون اغماض و ملاحظه با عاملان اختلاس 3000 میلیاردی برخورد کند.

قوه قضاییه ‌بدون اغماض و ملاحظه با عاملان اختلاس 3000 میلیاردی برخورد کند
حجت‌الاسلام سید‌سلمان ذاکر عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر معرفی عاملان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از سوی قوه قضائیه به وی اشاره کرد و اظهار داشت: اختلاس جرم شدیدی است که جزای بسیار سخت و مفصلی دارد.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: هر فردی که به جرم اقتصادی مبتلا شود، روحیه خائنی نسبت به کشور و نظام دارد؛ قوانین موجود و حاکمه با افراد متخلف شدیداً برخورد می‌کند و بازداشتشان اجباری است چراکه حقوق مردم در خطر است.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید بدون اغماض و هیچ ملاحظه‌ای با عوامل این اختلاس چه مسئول و چه غیر‌مسئول و آنهایی که بسترهای این اختلاس را فراهم کردند، برخورد کند، یادآور شد: قوه قضائیه موظف است جاعلان و کلاهبرداران و کسانی که با این عناوین مجرمانه در این اختلاس دست داشتند را بازداشت و بدون قرار دادن وثیقه آنها را روانه زندان کند.

حجت‌الاسلام ذاکر ‌ادامه داد: برخورد بدون اغماض قوه قضائیه نشان می‌دهد که امنیت اقتصادی در کشور وجود دارد و سرمایه‌گذاران به راحتی می‌توانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: همانگونه که امروز احمدی‌نژاد نیز مطرح کرد، رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملکت با توجه به اختیاراتی که دارد، با این فرد اختلاس کننده و کسانی که در آن نقش داشته‌اند، چه در دستگاه خصوصی و چه دولتی باشد، برخورد می‌کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول