اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

اجرای محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ ‌قزوین و بالعکس در روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 شهریور جاری خبر داد.

اجرای محدودیت ترافیکی در محور رشت ـ قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی گیلان از محدودیت ترافیکی در محور مذکور خبر داد.
وی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در محور رشت ـ ‌قزوین و بالعکس، محدودیت ترافیکی در محورهای مذکور اعمال می‌شود.
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: محدودیت تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور رشت ـ ‌قزوین و بالعکس در روزهای پنجشنبه و جمعه به اجرا در می‌آید.
وی با بیان اینکه این محدودیت تردد از ساعت 12 تا ساعت 24 شب روزهای مذکور اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) و شماره تلفن 7755004 پلیس راه گیلان به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
جمشاد از تمام مسافران و گردشگران خواست تا با رعایت موارد ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی و با صبر و حوصله مسیر خود را طی کنند و از عجله و سرعت غیرمجاز در جاده‌ها پرهیز کنند تا جان خود و امنیت دیگر مسافران به خطر نیفتد.
وی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از هفته گذشته برای ایجاد امنیت مسافران نیمه سوم تعطیلات تابستان تمام امکانات خود را آماده کرده است.
به گفته فرمانده پلیس راه گیلان، این نیرو با 66 تیم خودرویی و 45 تیم موتورسیکلت سوار و بیش از یک‌هزار نیروی انسانی در تلاش برای تسهیل تردد مسافران گیلان تا پایان تابستان امسال است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول