اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد:

برگزاری یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس زنجان‌

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یک هزار برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس زنجان‌
رضا حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های مختلفی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درسطح استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: روز شمار دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در استان با برنامه‌های مختلف پیگیری می‌شود.
معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: روز شمار انقلاب هر روز با عنوان‌های مختلف در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از بازسازی عملیات بیت‌المقدس در سال گذشته در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سال جاری عملیات عاشورا که در منطقه  میمک برگزار شد به دلیل کوهستانی بودن منطقه گاوازنگ در این منطقه برگزار می‌شود.
حسینی گفت: این عملیات از دوم مهر در منطقه گاوازنگ آغاز می‌شود و رزمندگان در این منطقه به اجرای عملیات می‌پردازند.
وی بیان داشت: در سال گذشته بیش از 10 هزار نفر از عملیات بیت‌المقدس بازدید کردند که انتظار می‌رود در سال جاری نیز استقبال از این عملیات چشمگیر باشد.
معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: در سال جاری بیش از 35 یادواره شهدا در سطح استان علاوه بر یادواره‌های محلی و منطقه‌ای در استان برگزار می‌شود.
وی برگزاری تئاتر خیابانی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: این تئاترهای خیابانی در سطح زنجان برگزار می‌شود.
حسینی برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس در موضوعات مختلف را از دیگر برنامه‌ها در این هفته برشمرد و بیان داشت: در همه شهرستان‌ها از استعدادهای مختلف برای برگزاری نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس استفاده می‌شود.
وی برگزاری شب خاطره را از دیگر برنامه‌های پایگاه های مقاومت بسیج استان در هفته دفاع مقدس است که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از سوی پایگاه‌های مختلف، کانون‌ها و مردم اجرا می‌شود.
 وی تصریح کرد: 31 شهریور که همزمان با نخستین  روز از هفته دفاع مقدس است، به نام روز شهدا نام گرفته و در این روز غبار روبی مزار شهدا در شهرستان‌های مختلف استان زنجان صورت می‌گیرد.
حسینی با بیان اینکه روز دوم هفته دفاع مقدس به نام نماز و جهاد نامگذاری شده است، افزود: برنامه‌های مختلف و مرتبط با آن نیز در استان زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نامگذاری روز سوم هفته دفاع مقدس به نام بصیرت دینی و دفاع مقدس ادامه داد: برنامه‌های مشخصی نیز برای اجرا در این روز در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نامگذاری روز چهارم با عنوان سربازی و حماسه دفاع مقدس اضافه کرد: روز پنجم نیز به عنوان جهاد در جهاد نامگذاری شده است.
وی یادآور شد: روز ششم از این هفته به عنوان عصر ولایت فقیه و دفاع مقدس و روز هفتم نیز به عنوان خانواده و دفاع مقدس نامگذاری شده است که در این روزها نیز با توجه به نامگذاری‌های صورت گرفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی که مقرر شده در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: این برنامه‌ها نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بخش‌های مختلف افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.
حسینی گردهمایی بزرگ رزمندگان و برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ویزیت رایگان بیماران در مراکز پزشکی و افتتاح پایگاه‌های مقاومت جدید در استان زنجان را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول