اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) خبر داد:

اجرای 1200 برنامه ویژه دفاع مقدس در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا (ع) از اجرای یک هزار و 200 ویژه‌ برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

اجرای 1200 برنامه ویژه دفاع مقدس در اسلامشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمد علی ملانوری ظهر امروز طی یک نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مختلف اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط بسیجیان سلحشور در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.
وی افزود: هفته بزرگداشت دفاع مقدس، فرصتی است تا گوشه‌ای از ایثارها و رشادت‌ها و تلاش‌هایی که رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس داشته و از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع و پاسداری کردند، برای نسل جوان و آیندگان این سرزمین بیان شود.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: دفاع مقدس تنها حوزه‌ای است که به لطف الهی و در سایه قرآن تاکنون پاک مانده و ما باید بتوانیم آن را به نسل جدید انتقال دهیم و خاطرات  حماسه‌های آن دوران را برای نسل‌های بعد از جنگ بازگو نماییم.
ملانوری در ادامه سخنان خود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس است و از آنجا که نسل امروز دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده، باید با وقایع جنگ آشنا شده و در جریان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: در این هفته بیش از یک هزار و دویست عنوان برنامه از سوی بسیجیان شهرستان اسلامشهر، در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و در رده‌های مختلف این نیرو برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد:  همزمان با سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به میهن عزیزمان، رژه بزرگ نیروهای بسیجی در رده‌های مختلف بسیج دانش‌آموزی، ادارات، اصناف، طلاب و روحانیون، مهندسین و هنرمندان و خواهران در سطح شهرستان اسلامشهر به همراه یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در این شهرستان اجرا و بار دیگر صلابت و اقتدار نیروهای جان برکف و مطیع ولایت فقیه به نمایش گذاشته خواهد شد.
فرمانده سپاه سیدالشهداء اسلامشهر بیان داشت: همچنین در این ایام برگزاری همایش بزرگ یاد یاران و اجتماع عظیم رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که از شهرستان اسلامشهر به مناطق عملیاتی اعزام شده بودند، برای نخستین بار در این شهرستان برگزار خواهد شد.
به گفته ملا نوری، گلباران و غبارروبی مزار شهدا در اقصی نقاط شهرستان، برپایی نمایشگاه‌های عکس ایثارگران در دوران جنگ، کتاب دفاع مقدس، آثار فرهنگی و هنری بسیجیان، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی و برپایی مسابقات مختلف فرهنگی ، ورزشی ، هنری از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول