اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

ارزش‌های دفاع مقدس اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فریدونکنار خواستار اطلاع‌رسانی گسترده و برنامه‌ریزی شده ارزش‌های دفاع مقدس در مناطق شهری و روستایی شد.

ارزش‌های دفاع مقدس اطلاع‌رسانی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت الاسلام سیدمحمود جلالی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: اگر در برگزاری یادواره‌های شهدا به اندیشه و تفکرات شهدا توجه نکنیم این یادواره‌ها از مسیر اصلی خود خارج می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تفکرات و معارفی که از شهدا باقی مانده است باید در چنین یادواره‌هایی بازگو شوند تا سره از ناسره بازشناخته شود.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار بیان داشت: نسل جوان فریدونکنار با وجود شهدایی ولایی بهترین الگوی زندگی را دارا هستند.
وی تصریح کرد: تمام مسئولان استانی و متولیان امور فرهنگی باید همه توان خود را در راستای معرفی ارزش‌های بلند دفاع مقدس به کار بگیرند.
جلالی ادامه داد: بی‌توجهی به قهرمانان واقعی این ملت، آینده ناخوشایندی را در پی خواهد داشت و آن جایگزین شدن قهرمانان دیگر ملت‌ها به جای این مجاهدان راستین خواهد بود.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار گفت: شهرستان فریدونکنار از معدود شهرهایی است که با تلاش امت حزب الله و مسئولان شهری و استانی هر ساله متولی برگزاری یادواره‌هایی باشکوه است که در هفته دفاع مقدس نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق و جدی اجرای فعالیت‌های محوری داریم.
وی همچنین درمورد برنامه‌های این هفته گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون تجلیل از جوانان نمونه بسیجی، نشست بصیرت با موضوع تبیین نقش خواص و بصیرت و تاثیر آن در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطره‌گویی یادگاران انقلاب اسلامی، نشست صمیمی شورای پایگاه و هیئت امنا و صاحب نظران فرهنگی طرح شجره طیبه صالحین و انجام ویزیت رایگان در همین راستا مهم است.
جلالی با اشاره به نشست مشترک اعضای شورای پایگاه و حلقه‌های طرح صالحین، از اعزام بسیجیان برای اهدای خون، سخنرانی درباره معضلات و مشکلات زوجین جوان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری ادعیه مختلف و گشت‌های امنیتی خبر داد.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار متذکر شد: شامگاه یاد یاران، همایش بسیجیان و تجلیل از نخبگان بسیجی، نشست بصیرتی و سیاسی بسیجیان، مسابقه مقاله‌نویسی، همایش بصیرتی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و سیاسی پیرامون انقلاب اسلامی، افتتاح پایگاه مقاومت و همایش بسیجیان، نشست صمیمی بسیجیان در پیرامون دستاوردهای انقلاب و برگزاری همایش تربیتی، معرفتی و بصیرتی بسیجیان تحت عنوان طرح صالحین را نیز در نظر داریم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول