اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات نهایی؛

برترین‌های مسابقات مدارس فوتبال قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال رده سنی زیر 12 سال مدارس فوتبال استان قم با قهرمانی تیم آسیا به پایان رسید.

برترین‌های مسابقات مدارس فوتبال قم معرفی شدند
مسئول واحد جوانان هیئت فوتبال استان قم امروز در حاشیه مسابقات‌ نهایی این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پایان مسابقات فوتبال رده سنی زیر 12 سال مدارس فوتبال قم گفت: این مسابقات با شرکت هشت تیم آغاز شد که در نهایت تیم‌های پارسا، افشید، صبا و آسیا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه‌ یافتند.
وی افزود: پس از برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی تیم‌های صبا و آسیا راهی فینال این مسابقات شدند و پارسا و افشید نیز راهی دیدار رده‌بندی شدند.
مهدی رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در مسابقه رده‌بندی که در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر قم برگزار شد تیم پارسا توانست با دو گل تیم افشید را شکست دهد و به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کند و در مسابقه فینال نیز تیم آسیا که از تیم‌های خوب در رده‌های پایه است توانست تیم صبا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.
وی برگزاری مسابقات فوتبال در رده‌های سنی پایه را برای آینده فوتبال قم مثمرثمر دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در این مسابقات استعداد‌های درخشان فوتبال را شناسایی کنیم.
مسئول واحد جوانان هیئت فوتبال استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی مسابقات رده‌سنی پایه گفت: این مسابقات امسال نیز همانند سال گذشته در پنج رده سنی طراحی شد که با مسابقات امروز سه رده سنی آن یعنی زیر 10، 11 و 12 سال به پایان رسید و تا قبل از آغاز سال تحصیلی مسابقات نهایی رده‌های سنی زیر 13 و 14 نیز برگزار خواهد شد.
همچنن مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات نیز با حضور خانواده‌های بازیکنان آینده‌دار تیم‌های برتر و بدون حضور مسئولان ارشد ورزش استان برگزار شد.
مسئول واحد جوانان هیئت فوتبال استان قم در این مراسم نیز با بیان اینکه رئیس هیئت فوتبال استان به دلیل مشغله کاری نتوانسته در این مسابقات حضور یابد، گفت: در مسابقاتی که در این رده سنی برگزار می‌شود رفاقت و دوست حرف اول را می‌زند.
وی نونهالان را آینده سازان فوتبال قم دانست و خاطرنشان کرد: بازیکنان رده‌های سنی پایه باید در کنار رعایت اخلاق و همچنین تحصیل علم به رقابت‌های فنی بپردازند تا در آینده بازیکنانی تحصیل کرده و با اخلاق در صحنه‌های ملی و بین‌المللی داشته باشیم.
در پایان این مراسم کاپ و مدال‌های تیم‌های اول تا سوم این مسابقات اهدا شد و بازیکنان این تیم‌ها پس از دریافت کاپ همانند تیم‌های قهرمان در جام‌ باشگاه‌های اروپا به شادمانی پرداختند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول