اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور بانوی فوتبالیست چهارمحال‌و‌بختیاری در تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری از حضور بانوی فوتبالیست این استان در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان خبر داد.

حضور بانوی فوتبالیست چهارمحال‌و‌بختیاری در تیم ملی
کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بانوی فوتبالیست نوجوان این استان یکی از بهترین بانوان فوتبالیست این استان است که برای چندمین بار به اردوی تیم ملی زیر 16 سال دعوت شده است.
وی با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های ورزشکاران این استان گفت: در شهرستان‌ها و روستاهای چهارمحال و بختیاری استعدادهای بسیاری وجود دارد که در صورت فراهم شدن امکانات برای جذب آنها می‌‎توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها باشیم.
غلامی با تأکید بر اینکه تمامی مسئولان در چهارمحال و بختیاری به‌دنبال ارتقای سطح ورزش به ‌ویژه فوتبال این استان هستند، گفت: برگزاری منظم لیگ برتر و دسته یک مسابقات نوجوانان و برگزاری منظم لیگ‌های شهرستانی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در این استان است.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش داوری در این استان گفت: برگزاری این قبیل دوره‌ها بدون تردید به بالا بردن کیفیت سطح داوری فوتبال کشور کمک شایانی کرده و علاوه بر آن در شناسایی استعدادهای جدید داوری و شکوفا کردن آنها بسیار موثر است.
غلامی این استان را یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در آموزش داوران در سطوح مختلف برشمرد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌هایی است که بیشترین تعداد داور را بین سایر استان‌ها در لیگ برتر، لیگ آزادگان و لیگ دسته 2 دارد.
وی سطح داوری فوتبال این استان را در سطح کشور قابل قبول دانست و گفت: با توجه به ظرفیت ورزشی این استان تحقق اهداف توسعه ورزش استان به‌ ویژه در ورزش فوتبال دور از انتظار نیست.
رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با وجود افزایش حاشیه‌های فوتبال از یک سوی و افزایش فشار بر روی داوران از سویی دیگر روند داوری نسبت به گذشته بهتر شده و داوران گرفتار حاشیه‌های فوتبال نشده‌اند.
غلامی جوان‌گرایی و قرار گرفتن چهره‌های جوان در سطح اول داوری فوتبال ایران را نقطه قوت داوری در کشور برشمرد و گفت: داوران ما باید همت کنند و با رویکرد حرفه‌ای در این حرفه به فعالیت خود ادامه دهند.
وی ادامه داد: استراحت مناسب، تمرینات منظم، آرامش روحی روانی و ممارست در تمرینات بدنسازی می‌تواند آنها را همواره در شرایط آرمانی حفظ کند.
اردوی آمادگی بانوان فوتبالیست زیر 16 سال ایران از 22 شهریور آغاز و تا 25 شهریور ماه در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول